Hiç sözlü veya fiziksel tacize uğradınız mı?

Eminim bu soruya birçok kadının vereceği cevap evet olur ne yazık ki..

Daha önce de mutlaka yaşamışımdır da hatırlamıyorum şu an. Bugün yaşadığım bir olayı anlatıcam ben bu yüzden..

Belediyede işlerim vardı. Öncesinde de yoğundum. İşlerimi bitirdikten sonra belediyenin önündeki bir bankta az soluklanayım dedim.

Bir tane dayı (65+yaşlarda) yanınıza oturabilir miyim diye sordu. Basımı kaldırıp baktım. Temiz yüzlü birine benziyor diye "tabi dayı buyur otur"dedim.

Dayı diye hitap ederek aslında araya bir sosyal sınır çizdim ama dayı bunu anlamadı veya anlamamazlıktan geldi. Konuşmaya başladı. Hiç cevap vermediğim halde konuşma peş peşe sorularla ve ithamlarla devam etti. Arada söylediklerini dinlemedim. Çünkü kendimi kapatmıştım. En son ev var mı dediğini hatırlıyorum.

"Dayı sen otur benim işim var " diyerek kalkıp gittim yanından.

Eli yüzü düzgün ve yaşlı olanlar böyle yaparsa genç olanlar neler yapmaz diye düşünmeden edemiyor insan.

Kadınlar tanımadıkları erkeklere kaba davranıyor diye soyleniyorsunuzya hani. İşte böyle böyle kabalaşıyoruz biz..

Hiç sözlü veya fiziksel tacize uğradınız mı?
Hiç sözlü veya fiziksel tacize uğradınız mı?
Cevapla