Yolda tanımadığın birinin fermuarı açık kalmış olsa veya onu utandıracak bir şey görsen uyarma gereği duyar mısın?

Selamlar
Yolda tanımadığın birinin fermuarı açık kalmış olsa veya onu utandıracak bir şey görsen uyarma gereği duyar mısın?
Düşündüğüm zaman utandığımız bir durum olsa gerek. Düşünün yolda yürüyorsun. Belki bir yerlere yetişmeye çalışıyorsun. Bir kadın ya da erkek fermuarı açık kalmış, veya kadınsa eteğinin yanı, arkası indirilmemiş. Farkında değil. Yürüyor.
Onu uyarma gereği duyar mısın?
Yoksa ben karışmam der yoluna devam mı edersin?
Senin başına böyle bir olay geldi mi? Ne Hissettin?

Mutlaka uygun şekilde uyarırım.
Nasıl bir tepki verecek bilmediğim için uyarmam. Karışmam. Dikkat etseydi diye düşünürüm.
Eğer kişi hemcinsim ise öyle uyarırım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yolda tanımadığın birinin fermuarı açık kalmış olsa veya onu utandıracak bir şey görsen uyarma gereği duyar mısın?
Cevapla