SelamlarDüşündüğüm zaman utandığımız bir durum olsa gerek. Düşünün yolda yürüyorsun. Belki bir yerlere yetişmeye çalışıyorsun. Bir kadın ya da erkek fermuarı açık kalmış, veya kadınsa eteğinin yanı, arkası indirilmemiş. Farkında değil. Yürüyor. Onu uyarma gereği duyar mısın? Yoksa ben karışmam der yoluna devam mı edersin? Senin başına böyle bir olay geldi mi? Ne Hissettin?
Mutlaka uygun şekilde uyarırım.
Nasıl bir tepki verecek bilmediğim için uyarmam. Karışmam. Dikkat etseydi diye düşünürüm.
Eğer kişi hemcinsim ise öyle uyarırım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yolda tanımadığın birinin fermuarı açık kalmış olsa veya onu utandıracak bir şey görsen uyarma gereği duyar mısın?
Oo değilde bir gün kasıntı bir kadın nasıl yürüyorr sorma havalı havalıı etek bluz giymişti neyse karşı karşıya gelirken desim eteğin astarı dışarı taşmasaymış iyiymiş. Ama durmadan sonra oo na baktım durmuş bişiler yapiyor
Karşı cins ise başka bir karşı cinsin farketmesini sağlarım ve kendi cinsi ile uyarılmasını sağlarım. Utandırmamak için. Ama kendi cinsimden biriyse direk söylerim..
Kısaca pardon der söylerim benim metroda sütyenim açıldı bir kızdan rica ettim yürüyen merdivenden inip köşede takmıştı biraz bakışlara maruz kaldık ama yapacak bir şey yok
Kadınsa uyarırım ki uyarmışlığımda var hastalanmış ve arkasında leke vardı çekinerek söyledim ama iyikide söyledim oda farkında değildi ama erkeği uyarabilirmiyim bilmem 😕
Mutlaka uygun bir biçimde uyarırım çünkü ülkemizde tecavüz ve taciz gibi olaylar arttığı için bir çok ablamız veya kız kardeşimiz toplumdan dışlanıyor ve kendilerine zarar vermeye başlıyorlar bende bunun bilincinde olduğumdan bir ablamız veya kardeşimiz daha ölmesin diye uyarırdım kesinlikle
Erkek ise bir ihtimal... Kadın ise aslaaaa. Geçer giderim Çünkü kadın ilginç bir varlık. Dibi gözükmeyrn su gibi. Edepsizlik yapıp çamur da atabilir. Bu ihtimali göze almam. Kendini kontrol edemeyeni düzene sokmak, benim vazifem değil. İyi niyetin vefat ettiği zaman dilimi düştü bize, yaşayacak alan olarak...
Ben uyarırım , ister hemcinsim olsun isterse de karşı cins. O bana kıza bilir , küfür bile ede bilir belki ama ben kendi niyetimin iyi olduğunu bildiğim için uyararak insanlık vazifemi yerine getiririm.
Bir ara kadının birisi yolda eğilmiş bebek arabasına doğru bebeğine birşey verirken tangası siyrilmisti bende gittim yanlış anlamayın iç çamaşırınız gözüküyor dedim teşekkür ederim art niyetin olmadığı için dedi yoluma devam ettim insanlık hali
Bir keresinde lisede kızın eteği çantasına sıkışmış alttan görünüyordu ve iki kazma olarak gidip kızı uyardık kız bize sapık gözüyle bakıp kaşlarını çatmıştı o günden sonra totosundan donu düşse sittin sene uyarmam.
lisedeyken aynısı sınıf arkadaşımın başına gelmişti ve bir dakika dururmusun dedim çeketimle kapatıp ya dedim herkes bakıp duruyor rahatsız oldum fermuarın açık kalmış ben kapattığım için hemen orada kapatıp sınıfa girdik insanlık hali deyip yardım etmek lazım
Karşı cinsi uyarmak bize düşmez. Herkes hemcinslerini etraftakilere belli etmeden uyarmalı. Hemcinslerimi uyardığım oldu ve oluyor. İnsanlık hali hayatta herşey olabilir ve oluyor.
Bana göre bu işin cinsiyeti yok. Orda madur olan bir insan var ve o insana yardım ederim elbette. Hiçbir şey yokmuş gibi yoluma devam etmek insanlığımı iki kere düşündürür bana.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Uyaramam herhalde bu karıların sağı solu belli olmuyor hemen adamı sapık yaparlar
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Anketler > Yolda tanımadığın birinin fermuarı açık kalmış olsa veya onu utandıracak bir şey görsen uyarma gereği duyar mısın?
En İyi Cevaplar