Yolda hareketsiz birini görseniz müdahale eder miydiniz?

Az önce yolda yerde yatan birini gördüm ve üstüme kalır korkusuyla müdahale edemedim. Hemen 112 yi aradım ve 112 de bir sürü soru sordular bana ve hepsine yaklaşamadığım için bilmiyorum cevabı verdim. Polisler beni karakola götürdü. sonra da evime kadar geri bıraktılar. Adam bayılmıştı. Çok korktum birisi öldürdü üstüme kalacak diye. Bu durumda siz ne yapardınız.

Saat 23:30 civarı zifiri karanlık bir yer olduğunu da düşünün.

Yolda hareketsiz birini görseniz müdahale eder miydiniz?
Cevapla