Sevgili olup da iki muhabbet edememek!

Arkadaşlar merhaba benim 1 yıllık bir iliskim var ama bir sornmz var muhabbet yan yana gelince hiç muhabbet yok konusck bişey bulamiyoruz beni sevdiğini biliyorum sevgisinden suphem yok sevgilim halbuki çok konuşkan biri ben pek değilim ama yanıma gelince çok suskun oluyr sıkılıyoruz resmen oda senden kaynaklanıyor diyor çok eskiden fazlasıyla tartisirdik trip atardim fakat daha iyi artık aramız sevgilim yanıma gelince sürekli telefon dusmuyor elinden birilerini cagirma ihtiyaci duyuyor sanki bizm bir yakın arkadaarmz var mesela onlar sürekli yan yanalar kendilerine donukler herşeyi beraber yapiyolar biz yapamıyoruz sizce niye böyle?
Sevgili olup da iki muhabbet edememek!
Cevapla