Yok ya tamam kadın bana çok iyi ama çok fazla biraraya gelmemek en güzeli..
Dedikodudan uzak durmak için ne yapmalıyım?
Yok ya tamam kadın bana çok iyi ama çok fazla biraraya gelmemek en güzeli..
Sessiz kalmayı seç. Sana sorarlarsa beni böyle şeylere bulaştırmayın, bilemem de. Tepkini sert koyarsan zaten bundan SONra senin YANINDA gıybet yaparken çekiniceklerdir en azından seni katmıycaklardır. Bak ben gıybet yapanlara çevremde o kadar kızarım ki benim YANIMDA biri birini çekiştirmekten çekinir. Hiç olmadı kalk yanlarından. Mutfağa git bişeyler yapıyo gibi görün.
Herkes kendi yaptığından meshul deyip nefsine bunu duyur
Sürekli tuvalete git 😏 şaka bir yana gece rüyam da çok kötü şeyler gördüm böyle muhabbetler yapmamam gerektiğine dair falan de.
Sessiz sakin oturaklı ol
Böyle olmak gerçekten iyi
Kesinlikle.. hiç konuşmayayım dimi
Aynenn sana birisi bişey dediğinde söz sahibi olduğunda normal Kibarca konuş Yeter kimse hakkında kötü düşünmez ve dedikodu da yapmaz
Doğru
Cevap
31Cevap
He he de geç gadasi
Dedikodu yapanları uyar aman bizene ne yaparlarsa yapsınlar de. Ben diyorum sonra aklıma bişey geliyo anlatıyom😂
😃😃
Kulaklık tak kesinlikle onları dinleme birşey derlerse de yuvarlak cevap ver az kısa konuş çocuk varsa ortalıkta onunla oyalan kendini iyice oyala alaksız takıl sen alakalı olmayınca peşini bırakırlar sfsfagag
Kızım benim arkamdan daha dün konusuldu dedikoduculara sus desen susmazlar edep yahu ayıp diye bişi var İnsanın kendi özel hayatına bile burunlarini sokuyorlar benim çok konuşuluyor ama sabır da birde kadar az kaldı bikere daha konusulsun arkamdan yeter diyecem 😐😯😳
Onlar dedikoduya basladiginda yanlarından uzaklas bence cunku bildigim kadariyla dedikoduya ortak olmak da gunah yani hic konusmasan bile ben hep oyle yapiyorum
Gitmesen daha iyi ama zorunluysan hic konusma he deyip gec yorum yapmamaya calos telefonla ya da baska seylerle ilgilenmeye calis baska konular acmaya calis
Arkandan konuşulmasını umursama. Konuya dahil olmazsan dedikodu yapmış olmazsın sadece dinle onları kimin ne b. ok olduğunu anlarsın zaten
Fitne çıkarmak katletmekten beterdir... Uzak durmak ve kişinin kendisini programlayarak daha güzel uğraş bulması daha iyidir...
Elline değişik bir yüzük tak ve onu hep tut ve düşün kendine verdiğin sözü
tevbe etmelisin... dedikodu başlayınca “tövbe tövbe yapmayın şeytan karılar” diyerek odadan uzaklaş. belki arkadaş kaybedeiceksin ama en azından cennete bir adım daha yaklaşıcaksın
Kişilik meselesi amannnn boşver dedin mi üstelemezler
Yapan insanlardan uzak durmalısın. Veya konuyu değiştirebilirsin.
O konular açıldığında konuşma pek sadece evet aynen gibi kelimelerle yatıştır işe yarar bu.
Bu Siteyi seviyorum ya :D İnsanların beyin yapılarını çözüyorum yok böyle birşey ya:! DDDDDDDD
Ne gibi
Konuşulan bir şeyde "bunu bana neden söylüyorsun? " sorusunu yönelt
Bu soruyu geç gördüm 1 sene sonra ama yazmak istedim, bence söylemelisin ve uyarmalisin sen böyle yaptıkça onlar zaten senin yanında yapamazlar ya da ilgilenmiyormus gibi yap seni dahil etmeye kalkışmazlar
Gitme o zmn ister istemez oluyor dedikodu sadece ağızdan diğil kulakla duymak bile
Rahat ol gizlicigim. Sen dedikodu yapmiyorsan o tarafa cekerlerse ise bilmiyorum deyip ters bakarsin birdaha sormazlar yani chill
Kıçını kırıp evde oturacaksan o vakit..
Aç bir film izle
Telefonunla ilgilen en iyisi müzik dinle.
Duramazsin, konuya dahil olma yeter
Tabi tabi de sürekli 😂
Konuyu sürekli değiştir
Dağın başında yaşa ...
Haklısın başka yolu yok
Başka odaya geç, olmadı uyar.
Hepsi benden büyük insanlar uyarmak olmaz
Günahtan iyidir, nazikçe söyle.
Dedikoducu arkadaş edinme tada o ortamdan kaç
Sürekli Fatiha oku :)
Kötü konuşma, konuşan olursa kapat konuyu değiştir
Çok kitap okumalısın.
Yalnız yaşamayı öğren
Gitme, gitmeye mecbur musun?
ilgini çeken bir dedikodu olsa bile mi?
Asla.. asla.. unutma ağzından çıkan söz illaki bir gün duyulur ve sana geri dönüşü olur
O da olmuyor hepsi büyük insanlar
Dilin kemiği yok işte
Dedikodunun olduğu ortamdan kaçarak..
Misafirliğe gitmemelisin.
Dedikoducu insanlarla görüşmemelisin
Telefona takil gimseyi duyma yani
Dinle ve birşey soyleme sessiz kal
Meşguliyet bul. O takımdan uzak dur
Uzak duramazsın imkansız :D
HAYATta imkansız diye bişey yoktur o imkansızında imkansızı vardır o imkansızında imkansızını imkansız yapan şey ise çevredeki dahili GÜÇlerle ve istemekle bağlantılıdır. Fakat aslen o imkansızında imkansız olduğuna bir imkan tanımak imkansızlığın yok oluşunun varlığının bir kanıtıdır.
Gayette durabilir
@BCeren1903 durmaz sadece umursamazsın ve bu hayatın aldığın nefesin senin olduğunu farkedip kendi istediğin gibi yaşamaya başlarsın mutlu olursun, onlar mutluluğunu görüp daha da kıskanıp dedikodunun dozunu arttırır ama sen hala umursamıyorken :) ancak sana özendiklerini iletirler :)
YANLARINDA durmaz ANLAmında söylemedim kardeşim. Dedikoduya karışmayabilir kendini engeller ANLAMında söyledim. Biliyorum dedikodu kavramını.
😂😂😂😂of off kadinlar verem edio beni
Hiç konuşma.
Haklısın sadece dinleyeyim dimi
Ağzımı 🙊 ve kulaklarımı 🙉 tıkarım 😁
Sessiz kalıcaksın.
İnsanlardan uzak dur yalnız yaşamayı sev
Gitmeyerek uzak durmuş olursun.
Gitmeden de olmuyor ama
Gıybet tatlı tabi :)
Ne yar dan geçiyorsun ne ser den.
Git git, en kral gıybeti sen yaparsın o ortamda :D
Ne kadar aptalca bir yorum.. hiç mi ortama karışmayacağız, hiç mi bir insanla oturup çay içmeyeceğiz ne ilgisi var giybetle
Sorunuzu tekrar okurmusunuz.
Gıybet yapılacağını siz söylemişsiniz, ben değil.
Yazdığınızın farkında değilsiniz, sonra çelişki dolu söylemler, hakaretler...
Erkek yapsa kaba, kro, terbiyesiz... Yazık...
Arkadaş giiybet yapılmayan ortam mı var? Ne saçmalıyorsun.. önemli olan o ortamda nasıl davranmak..
Dedikodunun olduğu ortamdan kacmak
dinleme
Pamuk tıka kulağına
Bol bol kitap oku
Kitap ne alaka
Sen misafirlikte kitap mı okuyorsun
Öyle ortamlara girme
gitme
Bisi yapma.
Ne gibi
susmak en iyi çözüm
Sadece dinlemek dimi?
Aynen
uzak dur
Konuşmamaya calis
Hic konusma.
Ortamı terk et
Az konus
Hiç konuşmayıp sadece dinlesem?
Kesinlikle
Susmak en iyisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar