"Rica ederim" yerine sadece "rica" demek kabalık mıdır?

Burdan biri teşekkürler dedi rica dedim sövmeye başladı bana sen ne cürretle tam yazmıyorsun bu çok kaba bişey falan filan dedi ne var ki bunda yaa
"Rica ederim" yerine sadece "rica" demek kabalık mıdır?
Cevapla