Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll

Beni en çok sevene , Yapmacık sevenler bahaneler uydurup gelmezler zaten.
Elin adamına neden koşayım canım yanıdığında anneme koşarım tabi..
❤❤❤
Cevap
8Cevap
Sadece yalnızlığıma..
Allaha :D
Kimseye içimde yakarım içimde yanarım
En yakınıma koşarım :)
#günaydin
Kendi iç dünyama
Kendime bkydhs
Anneme.
Ben direk kendime
Kendime.
Sanaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar