Hiç haz etmem. Özenti olurlar. Kültür çatışması yaşadıkları için kendilerini her bakımdan komik duruma düşürmektedirler. Ne türkçeleri düzgün olur ne de almancaları. Türkiye'ye yaptıkları yolculuk esnasında çöplerini nereye bulurlarsa bırakırlar. O zihniyette insanlar Almanya danasıl kuralları ihlal etmeden yaşayabiliyorlar insan hayret ediyor. Eğitimi pek önemsemezler genelde. Daha çok çalışıp para kazanmaya odaklı çalışır kafaları vs. Bu yazdıklarım çoğunluk için geçerli. Öyle olmayanlar da var tabi ki.
Almanyadaki yasiyanlar in Turkcesi genelikte evet berbat, Hollanda ve Belcika daki gurbetciler in Turkcesi bin kat daha iyi. Fransa dan gelenler de bir ayri tip oluyo, onlar da kendi dilini Turkce den daha fazla konusdugu icin Turkceleri bence cok zayif.
Aslinda gurbetcilerin turkiye de doga ya zarar verdiklerini hic gormedim, asıl normal halk doga ya cok zarar veriyo her disari ciktigimda en az 1 kisinin yere bisey attigini goruyorum. Dogru turkcemiz super degil ama bize burda turkce ders te vermiyolar. Mesela turkiyedekilerin ingilizceleri zayif ders aldiklarina ragmen. Herkes kendine baksin once
Senin ulkenin polisi bile yere cop atiyor. Ben gurbetci olarak hic yere cop atmadim. Butun gurbetcileri ayni gormeniz de ayri cahillik. Yok turkceleri zayofmis. Biz okulda 5 tane dil ogreniyoruz evde de turkce konusuyoruz. Sizin gibi yarim yamalak ingilazca dersleri degil bunlar.
Bizim alamancılar yolda yarın yetişirler heralde , 😁Havalı değil bizimkiler ya ama tipleri komik 😂Hele çat pat türkçeleri yok mu bitiyorum ya , 😂Çok eğleniyorum
Benim bir takıntım yok... bazısı Avrupa'da yasıyorum ben Avrupalıyım havasında ego kassa da herkesi ayni kefeye koyup genelleme yapmak yanlis olur... en yakın arkadaşımın abisi de almanyada yaşıyor Gayette mütevazı birisi ki tanıdığım diger kişilerde ayni onun gibi... benliklerini - kişiliklerini kaybetmemiş insanlar... ama bir çok insan genelleme yaparak iyi gözle bakmaz...
Aynen oyle... genelleme konusunda üst seviye Master yapmış bir topluluğuz ve en ufak birşeyde de genelleme yapıyoruz... kötü bir durum hepimiz icin ve burda da genelleme yapıyorum yapmıyorum diyen insan bile istemeden farkında olmadan bunu yapabiliyor
genelde bütün gurbetçiler kendi akrabalarimda da dahil; ülkenizin kıymetini bilin bura şöyle böyle falan filan inter milan diye zirvalar en uyuz olduğum laf ulan madem şikayetçisin çik gel orası cok kötüyse gel yer değişelim
almanyada yaşıyorsa ve oranın vatandaşı olduysa sıkıntı yok, ilticacı köpekler gibi orada yaşayıp buradada söz sahibi olmak istiyorsa onun ben karakterini s... çok beğeniyorsa ülkeyi gelsin burda yaşasın, gördüğüm en iki yüzlü insan tipi bu almancılar, almanyada koyu sol sosyalist partileri destekler, burda sağcı siyasal islamcı partileri desteklerler, son fotoğraf ne güzel özetlemiş ya bu vatanı seversin ya bu vatanı terk edersin, komple vatandaşlıktan atılmaları taraftarıyım.
Bence gurbetci olarak sansliyim ama zorluklari da var tabi. Türkiye'de "Almanci” ve Hollanda'da "Yabanci” oluyorum. Bazilarin on yargilari da next level yaa. Gurbetcileri tanirsaniz ne guzel insanlar olduklarini anlarsiniz 😜
Hepsi paraya para diyor sonra kalkıp Avrupa'dan ekmek kazanıp Türkiye gelişiyor Avrupa kıskanıyor diyor evet ondan siz avrupadasiniz kiskandiklari için
En İyi Cevaplar