Türk halkı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bir Türk olarak, Türk halkının ve Anadolu insanının çoğunun safi kötü insanlar olduklarını düşünüyorum. Sürekli arkadan iş çeviren, dedikodu yapan, cahil, aklı kötü şeylere çalışan insanlar olduğunu düşünüyorum. Güçsüz görünce ezmeyi severler. İnsanları dış görünüşüne veya başka özelliklerine göre yargılamaya bayılırlar. Çoğu kaba ve saygısızlar maalesef. Gelişmemiş işte. Hatta bütün Ortadoğu halklarının çoğu böyle. Bu yüzden Ortadoğu böyle kan revan içinde.

Türk halkı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla