Bana gore insanlarin algisi cok yanlis.. Bence kibarlik ve karsindakini onemseme vede konusurken kirmama ablaminda soylenen bir istim sonuna ek sadece.. Asagida bir cok yorumda yok sevmem, yok s2erim, yok dalarim, yok hos degil, yok lakayit... Yok ebenin cicegi mk 👍
Insanlarin cogu cok kompleksli Semih.. Saol canim diyosun nerden senin canin oluyormusum ya diye bir tepki mi olur ya.. soruyorum sana? Bu ne ahmaklik bu ne aptallik bu ne okuzluktur insanlardaki anlayamiyorum.. Cim de ne var yani onu da anlayamiyorum.. Ne kadar naif bir isimle seslenis sekli oysaki.. Iste algi algi 👍Insanlarin bircogunun dusunecek daha onemli seyleri olmayinca boylesin sacma salak dusuncelere idaklaniyorlar 🤚
En İyi Cevaplar