İlla ki isimle hitap edilmesinden de hoşlanan vardır ama hep isimle hitap eden sevgili, canınızı sıkar mı?


Cevap
8Cevap
Hoşuma gitmez, kızdı sanıyorum ben
bana fark etmezz
"GÜLÜM " desin zaten gül kısa ve zor gülüm desin kalbimi sökük alsın gitsin
🤭🌸
Evet benim hoşuma gider şimdiye kadar hiç kimseden duymadım. Kendi adımı sevdiğim kişi dilinden duymak isterim. 💫
Zoruma gitmez ama moralim bozuluyo soğuk davranıyo gibime geliyo
Sıkıcı ve resmi olur. Arada ismim ile arada da içinden ne gelirse öyle hitap etsin.
Takılmam öyle şeylere. Bende çok romantik değilim 😅
Zoruma gider sürekli değil 1 kere etmesi bile yeterli bunun hoşa gidecek bir yanı yok
Arada bir"yavrum"desin. İsmimle seslenebilir, ismimi beğeniyorum
Birkaç güzel söz söylemek çok mu zor bir olay? Sanki çok imkansız şeyler istiyoruz
Eğer sadece "Neşe" derse zoruma gider ama "Neşem" derseee hoşuma gideer
Benim için önemli değildir nasıl seslendiği
Sevgiliysek, hitapsız seslenişler can sıkıcı olur
Sorun olmaz
Hayır sevgi sözcükleri de şart
Hayır soğukluk varmış gibi oluyor öyle
Başka türlü hitap edilmesini sevmiyorum zaten
Ne var ki bunda , gayet doğal bir durum
Bir terslik var diyorum.
Zoruma gider
Hoşuma gitmez.
Sevgi sözcüğü ararım devamlı ismimle hitap etmesin
Amca oğlu mu desin
İsmimi unutsun mümkünse
Genelde aşkım der ismimle hitap etmez😃😃
Zoruma gider.
İsmimle seslenmesini daha samimi bulurum.
Edebilir
Zoruma gider
Zoruma
Gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence tatlı lakaplar bir ilişkiyi yumuşatır, sevgiyi hissettirir. 🥰 Ama sadece isimle hitap etmesi tamamen kötü bir şey değil. Seninle nasıl konuştuğu, ses tonu, duygu katıp katmadığı önemli bence. İsimle bile hitap etse samimi bir enerji varsa sıkmaz. Ama bazen de, tatlı bir "Aşko" geçmeli araya, değil mi? 😘