Eniştemle kavga ettim haklı değil miyim?

4 gün önce kavga ettiler evden kovdu ablamı. Sebep çok saçma. Her zamanki kavganın bardağı tasirmasi. Eniştem sürekli kavga çıkarıyor vay şu kişi laf yapiyo niye milleti diline düşürüyon niye bebelere bakmiyon niye ortalığı dağıtıyorlar niye akşama kadar çamaşır makinesini çalıştırıyon fatura çok geliyor, çocuk akşam ders çalışsa şimdi mi aklına geldi diye çocuğu dövüyor. İnanın insanın psikolojisini bozuyor bugünde gelmiş aynı terane. Temiz ol millete laf düşürme bebelere bak diyo bende bağırdım sen adamsan evine karına laf söyletmezsin kimsenin ne dediği umrunda olmaz asıl sen rezil ediyon millete dedim bayağı biseyler söyledim.
Babamda susuyor ona bişey demiyor bana kızıyor babama da bağırdım seni de kalıbına tüküreyim kızını savunacagna bana bagiriyon dedim keşke gitmeseydi ablam ama gitti. Yav haksız mıyım hep beni haksız çıkarıyolar
Eniştemle kavga ettim haklı değil miyim?
Cevapla