Neden haksız bulundum ki sizce bu kavgada?

Geçen sene, babam eşime ırkçılık (yabancı olduğu için) yaptıktan sonra o.. diye hakaret ettiği için babamı bir güzel patakladım.. O günden sonra sülalemin çoğu beni düşman hain vb görüyor;küçükken bana ateş, her türlü sopa ile vurmasını geçtim, daha önce ben olmadığım zaman annemin ve kız kardeşimin elini kırmış bir adam (o zaman onların iknası ile sakin kalabildim) Bu sefer konu benim eşimdi ve karşılık vermem doğal değil mi?
Neden haksız bulundum ki sizce bu kavgada?
Cevapla