AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
hayvanlar bu dünyada insanlara hizmet için vardır. o atın karnı doyuyosa, ihtiyacları gideriliyosa neden eziyet olsun? sahibi onunda bir canı olduğunu unutmuyorsa sorun olmaz.
Eziyet, sırf nostalji olsun diye yapılıyor. Ne gerek var. Bu sıcakta atlarla gezmeye.
Kasa yük vermezsen zamanla çöker at yük çektikçe güçlenir yani eziyet değildir
Eziyettir, at binek hayvanı diye böyle muamele görmemeli, eskiden araba yokmuş aylar taşıt görevi görüyormuş şimdi resmen eziyet
Binek hayvan olduğu için ata eziyet olduğunu düşünmüyorum ama kırbaçlama falan ://
Adamın kendi 5para etmiyor ayı kimi yerde yazın aylık binlerce tl getiriyor. Ozmn ata kendinden iyi bakmalı benim psikolojim bozuk olsun atımın olmasın demeli
Evet eziyettir bu bir sömürüdur. Ve bakım falanla ilgiside yok. Empati kurmaniz yeterli biz onları çekiyor olsaydık bu durumu kabul eder miydik kesinlikle etmezdik.
Saçma niye eziyet olsun. At eşek, deve vs binek hayvanıdır. O özellikte yaratılmışlar.
evet eziyet. birinin sizin sırtınıza binip beni gezdir demesinin eziyet olduğu gibi.
Zulüm uygulanmadikca aç bırakılmadikca. Eziyet değildir
Eziyettir.
Kış gelince başı boş bırakılıyorlar yazık hayvan aç susuz bitkin bir vaziyette ölümü bekliyor.
Bunun için barınak olmalı iyi beslenmeli
eziyet tabisi zaten tr de bakımını kimse iyi yapmaz birisi seni hamal olarak kullansa mutlu olurmusun
Adalarda ki atlara yazık hiç kimse görmüyor mu o atların hallerini fayton geçerken insaların beygir gibi yoldan yürümesi de gördüğüm en dangalakça şeydi bir daha da gitmedim
Bu denli gelişmiş devirde atlara eziyet edilmesi saçma hadi onu geçdik atlara bakılmaması kaburgaları bile sayılıyor hayvanların yazık
Eziyet oluyor tabiki, yazık, günah ses çıkaramıyorlar diyerek işkence yapılıyor hayvanlara
Kesinlikle eziyettir eskiden ihtiyaçtan kullanmış insanlar ama şimdi araba var motosiklet var onlar kullanılsın eskiden mecbur kalmış olsalar bile şu an kesinlikle eziyet bu işkence buna bir son verilmeli onun yerine bisiklet kullansınlar
Eziyet bence keyifleri için hayvanın suçu ne gitsin bisiklet sürsünler
koca arabayı tek asına cekmesi beklenmemeli zaten bunlara gerek kalmadı bu zamanda keyfi bşey
2 tane at olduğu sürece ve süren kişi ara sıra dinlendirirse asla değildir. at için zor değil bu
hayvanı çalıştırmak başka birşey, eziyet etmek bambaşka birşey
İnsanoğlunun işine geldiği şeyler meziyet, gelmediği şeyler eziyet zaten.
Atlar süa hayvanı değiller. Güçleri nedeniyle hep koşumda kullanılmışlardır tarih boyunca... Onlara asıl eziyet insan davranışları
Süs olacak o süa çıkmış
Evet eziyet ve pis koku. Eleltrikli faytonlar var daha iyiler
bu nasil bir dengesizliktir ya. çiftciler sirtindami tasisin
suyunu yemeyini vermiyorlar , dinlendirmiyorlarsa evet
Arabaya sen bin faytona ben.
Anasını sen al canım, kızınıda ben.
eziyettir.. ama nostalijik bir değer yok olur.. atsız fayton anlamsızlaşır.. nal sesleri olmadan nasıl olacak?
Eziyet bence insanoğlu bile o sıcağın altında pişip kavrulurken o havyanlar neler çekiyor
Doğal ortamın da kullanılırsa o şekilde sorun değil fıtratı o şekilde insana binek olarak yaratılmış bir varlık ama asfalt yolda bakımsız işgisiz bir şekilde kesinlikle eziyet 😖
Hayvanlara yapılan her türlü eziyet ve işkenceyi kınıyorum
Tabikide... keyfiyet çünkü. Mecburiyet olsa ok. Ama keyfiyet. Yanı su an eziyet.
adalarda ya da karşıyakada asla fayton kullanmam bisiklet kiralıyorum daha iyi
Kesinlikle eziyet ben onları gördükçe kahroluyorum!
Kesinlikle eziyet, asırlarını at üstünde geçirmiş bir millet olan Türklerin, bu nezih hayvanlara değer verip sadık kalacaklarına halen keyif için faytonla gezinmelerini kınıyorum
At ve eşek gibi binek hayvanlar içgüdüsel olarak taşıma isteği duyar ama onları bakmsiz bırakmak eziyet olur asıl...
canımcanım pisicik şahsen on ayağım bile olsa insanlar üzerime çıksın da tasıyayım yazıktır demem herhalde 🤭
#duvarındiliolsanelersöylerdiii
Eziyet deyil ama hunharca deyil eziyet ediyorlar bilerek
Eziyet ama fayton da güzel bir araç, lakin hiç binmesemde...
Atlar insanlara yüzyıllar boyu binek hayvan olarak kullanıldı.. biz insan gibi davranmıyoruz malesef
evet eziyet geçmişte köyde kullananlar atı ticari mal olarak görmüyor evin bir ferdi gibi görüyordu.
Bence eziyet değil. Eskilerimiz atalarımız da yük taşımak için kullanmış.
Eskiden araba yoktu at eşek kullanılırdı yük taşımak için ama şimdi faytona binenler keyfî biniyorlar aynısı değil
Ama zaten Allah onları yük taşımak için yaratmış. Suyunu ver dinlendir ozaman eziyet olmaz bence.
Ama insanların keyfî için gezdirmek başka, insanların yükünü hafifletmek için yük taşımaları başka
Keyfi için gezdirsende eğer atın tüm ihtiyaçlarını (yeme, içme, dinlenme) layıkıyla yerine getiriyorsan bence yine eziyet olmaz
Hiç büyük adaya gittin mi yazık o hayvanlar dinlenmeye bile zamanları olmuyor okadar uzunku faytona binme sırası ve hep yokuş olunca
50 derece altında tek bir at faytonla beraber insanları tşaıyor koşturuyor görünce içim gidiyor hayvanın yüzünden belli ne halde olduğu
Ticarete dönüştüğü için evet
Atlar fayton çekmek için doğmuyorlar
Evet yazın sıcağında bayılırlar
Bence eziyettir bir at koşmak icin yaratılmıstır
denetim yok. kesinlikle ezziyet
Tabi ki eziyet o sıcakta tonla yuk
Kesinlikle eziyettir..
Hiç bunu düşünmemiştim
Evet. Hele ki bu sıcaklarda.
Kesinlikşe evet, kaç at ölüyor bu yüzden dolayı
Elbette eziyet.
vallah hayvana sormak lazım
Değildir.
Beygirler, binek hayvanlardır..
evet!! eziyetin ta kendisi
Söz konusu ticaret ise evet eziyettir.
Tabiki de eziyet sorman kabahat
Onu bilmem de.
Gereksiz pahalı.
Eziyettir. Bu yüzden binmedim hiç binmemde