Ya su an burdaki cogu insandan igrendim. Abi ne demek acik giyinipte sevismeyen kizlar kezban. Siz sort giydiginizde bu sizin sevismek istediginiz anlamina mi geliyo? siz sort giyince biz size oranizi buranizi acmissiniz mi diyoruz? goguslerinize kadar acik sporcu atleti giyerken sizin aklinizde sevismek mi oluyo? Ama kizlar giyince orasini burasini aciyo. Belli ki sevismek istiyo ama vermiyo mu oluyk. Boyle olunca da kiz kezban mi oluyo? Bunlar siz sizofren apazanlarin kafanizda kurdugunuz senaryolar kizin acik giyinmesinin sebebi seninle yatmak degil tipki senin sort giymenin sebebinin biriyle yatmak olmamasi gibi. Kiz sadece nasil rahat ederse kendini nasil guzel hissediyosa aynaya baktiginda nasil mutlu oluyosa oyle giyiniyo. . Sen acik giyinince gidip kendini mi... tovbe tovbe. Actirmayin benim agzimi. Yorum yapicaksaniz bile edebinizle adabinizla bir de beyninizi kullanarak yapin lutfen.
Türk kızları vermez Diğerleri istemeden verir türk kızları akıllıdır herkese hayranlık duymaz diğerleri salaktır cahil kekoyu bile hayran hayran dinler türk kızları heryerini açmaz diğerleri açılmadık yer bırakmaz türk kızları dengini ister diğerleri profesör olsa ilkokul mezunu garsonla bile dost hayatı yaşar veya evlenir
Diğerleri istemeden mi verir her insan kişiliğine göre davranır milleti ırkı yok bunun Türk kızları kekolara hayranlık duymuyor mu hahaha Nerede keko yanında güzel bir kız ayrıca turabi gibi bir karacahili beğenen kızlar var Kızlar istediğini giyebilmeli erkeğin nefsine göre mi hareket edecek Türk kızları zengin erkek peşinde lise mezunu kızların zengin ğniversite mezunu erkeklerle işi olmasın o zaman Aklı fikri yerindw olan insan senin bu yorumlarının mantıksızlığını fark eder diye düşünüyorum
@merrosum ben gözlemimi yazdım ve bunlar doğru erkekler lafı dolandırmaz ve sizin gibi yukarıdan bakmıyoruz ki hepiniz öyle değilsinizdir Erkeklwr neden hiçbir şeyi hak etmiyor Biz de sevgiye açız benim sevgilim yok uzun zamandır Cinsellik şu bu umrumda değil sadece sevmek sevilmek istiyorum kızlara insan gibi davranıyorum onlar yine gidip hayvanlara bakıyorlar
@merrosum adamlık göreceli bir şey yalnız mesela ben dürüstüm yalan söyleyemem yapamam kimseyi aldatmadım bana göre değil karşı tarafa saygılı davranırm böyle öğrendim ama senin adamlık anlayışın dış görünüştür her şeyden önce mesela
@merrosum sen de benim ne yaşadığımı bilmiyorsun geçmişi geçmişte kalmış kızların çoğu adam istiyorum diyor sonra yine öküzlere bakıyor sen bunun aksini kanıtlayabilir misin
@merrosum bunu yazana söyledim de senin de normal olmadığın görülüyor zaten sizin sorununuz bu lafa gelince beni sevsin kırmasın vs bu lafları söylüyorsunuz ama tersini yapıyorsunuz ondan sonra şöyle böyle diye konuşamazsın
@merrosum benim güvenim yok kızlara seks cinsellik umrumda değil daha önce sevgilim oldu ilişki yaşamadım ama cinsellik olmadan da güzel vakit geçirebilirsin uzun süre sevgilisiz kalınca daha çok anladım değerini sevmek daha önemli
@merrosum erkekler hiçbir şeyi hak etmiyordan konu nereye geldi size öküzler düşmüyor siz diğerlerine hiç fırsat şans vermiyorsunuz o zaman da herkes hak ettiğini yaşar demek geliyor içimden sonuçta öküzleri seçmeyip diğerlerine şans vermiyorsan erkekleri suçlama hakkın da yok
@merrosum daha önce dediğim gibi ne kadar kötü şeyler yaşasak da geçmiş geçmişte kaldı ben şu anki gözlemlerimi yazıyorum ama ileride düzgün bir insanla beraber olamazsın diye bir şey yok ben anlamaya çalışıyorum bu rada nerelisin diye sormuşsun ben İstanbul'da yaşıyorum
Nerden bılıyon hepsının verdıgını gunahlarını almayın ben yorum yapıyorum dıye vermısım dıye bısey yok hem kımseye düşmez benım bakıre olmam ya da olmamam
Çünkü Türk kızları aşırı özgüvensiz ve bu özgüvensizlikleri ego ve triple kapatmaya karşı tarafı ezip kendini yükseltmeye çalışıyorlar, aslında bir erkekle nasıl konuşulacağı bilmez erkeğin karşısında heyecanlanırlar bu heyecan bu ezikliği erkeğe karşı saçma istemsiz hareketler sergileyerek kapatmaya çalışırlar. Kezbanlık tiple olan birşey değil ayrıca güzel olup kezban olan çok kız var Kezbanlık hal hareket tarzıdır çoğu Türk kızı kezbanca davranıyor, kezbanlara laf atan kızlar'da aslında kezban'dı önceden erkekler o tip kızları beğenmiyor diye kendilerini kasıyorlar içlerinde kezbanlık yatıyor oysa ki. Kezbanlık demek, erkeğe karşı ya sanane slk şeklinde cevap veren konuşmasını bilmeyen kızlar demektir. Görgüsüz kültürsüz kızlara kezban denir.
9
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Türk kızları bilim, sanat, kültür, felsefe vs. İnsanı bir üst seviyeye tırmandıracak konulara ilgisizler. Tek yatırımını görsel çekiciliğine yapıp, başkasının kazandığına asalak gibi ortak olmak. Erkek çalışır kazanır, yapar kezban gelir sıfırdan ortak olur her şeye. Tüm türk kızları bu düşünceye sahip, iyi bir yaşamı başkasından bekler. Hayata dair tüm beklentisi, tüm merakı magazinsel şeyler üzerine kurulu.
Egoları boylarından büyük, karakter desen -748393727372 , yüzünde bir ton makyaj kolunda 80 kilo kıl , düşündükleri tek şey berkecanın kasları vs , açıp iki kitap okumazlar , okurlarsada ya saçma aşk kitapları ya da herkesin elinde gezdirdiğinde kendini bişi sandığı türden kitaplar , trip desen allahı var , sevgilisini gratise götürür ama sevgilisi ile lol atmaz ps cafeye gitmez , marka takintisi vardır , o kiza bakma suraya gitme baskisi ile kombine asiri ozguvensizlik de ayri bir mevzu , herkes giyiyo veya moda diye kendisine yakismayan kiyafetleri giymeleri , burunlari kaf dağinda mesela 70 kilo gotten bacakli kiz 180 baklava yiğini oğlani ister , kafalari dedikoduya calisir , gerici yobazlar veya ozenti yapmaciklar , yemek yapmayi bilmez ev temizliği bilmez ama her gun gösteris için surda burda snap atar ne bilim parasiyla hava atan tiplerde mevcut , iliskide kendilerini ilah sanip araya bir mesafe sokuyorlar , erkek hep kiz icon çalismali kizi mutlu etmeli kizin tribini çrkmeli kiza surpriz yapmali algisi var , sevgilisine dost olmayi bilmezler , sizcede kezo değilde neyler :D Bende olmadığı için döktürdüm böyle çok şkr kezo değilim
Ego Trip Saçma sapan kıskançlıklar Erkeksi tavırlar, konuşmalar Küfür etmesi, küfürlü konuşması Sigara içmesi Bakımsız olması (kol kılları (çoğu kız almaz) ve bacak kılları sakal bıyık fauller) Kendine yakışanı giymemesi Yüksek bel pantolon (şuana kadar yakışan 2 3 kız gördüm) Yalanda master olmaları daldan dala gitmeleri karaktere bakıyorum diyip para nereye kendisi oraya giden ki (%99.9 u türk kızlarının özelliğidir bu) Eleştiri asla kabul etmemesi (Burada çevremde dışarda yabancı ortamda ve çoğu arkadaşın hatta kızın bile dediği şey bir Türk kızı asla kendisine eleştiri yapılmasını istemez kabullenemez )
Egoları tavan yapmış durumda. Çünkü bir erkek bir kızdan hoşlanınca ve bunun devamı gelince egoları tavan yapıyor. Sonra başka bir erkek kızdan hoşlandıktan sonra sapık muamelesi görüyoruz hatta yüzümüze bile bakmıyorlar bazen. Ayrıca her erkeğin zengin olmasını istiyorlar çok hayalperestler. Herşey onların istediği gibi olsun istiyorlar. Kendilerini prenses sanıyorlar. Evlenecekleri erkek ya memur olsun ya da iyi para kazanan bir iş adamı olsun istiyorlar. Cinselliği sadece birşeyi yaptırmak istedikleri zaman kullanıyorlar. Daha neler var neler ama saymakla bitmez
Kendilerini dünyada kalmış son kız sanıyorlar sanırsın dünya onların etrafında dönüyor. Bir şey sormak için yanlarına gidersin afradan tafradan çekilmezler sapık muamelesi görürsün. Neden diyede sorsan da ee ama ülkede o kadar tecavüz olayları oluyor derler o yüzden kimseye güvenmeyiz herkes sapık derler. Sanıyorlar ki dünyada sadece tecavüz bilmem ne olayları sadece burada oluyor diğer ülkelerde hiç olmuyor değil mi? Bu tür kötü olayların en çok yaşandığı ülke abd olmasına karşın oradakiler neden öyle değil diye sorarlar insana? Kısaca kendilerini bir bok sanıyorlar. Aralarında gerçekten iyi birileri vardır ama nesilleri tükenmek üzre onlarında. Yakında tüm ülkeyi kezbanlar ele geçirecek. Nefret edilesi tiplerdir kendiler.
Bana göre bakımlılar ve güzeller ona diyecek bir şey yok ama çok egolular sanki dünya üzerinde bir tek onlarda * var gibi davranıyorlar altın kaplama misali o yüzden bir süre sonra itici olmaya başlıyorlar konuştuğun zaman karşındakini aşağı görmeler falan halbuki yabancı kızlar kimi zaman ilk mesajı atar atılan mesaja gayet doğal cevaplar verir gerektiğinde cinsellikte konuşursun ve bunu doğal karşılarlar burda anlatmak istediğim olay sırf cinsellik değil egolarının tavan yapmış olması tabi türkiye de talep çok olup kaldırdıkları için normaldir
Aslında kezban kelimesi anlamından manasından çok saptırıldı. Şimdiye bir erkek bir kızdan hoşlanmasa direk kezban diyor. Buna sağcılar ve dinciler neden oldu. Bu kelimeyi anlamı ve manasından çıkarttılar. Kezban sadece erkeğe karşı kibar olmayan, medeniyet nedir bilmeyen, kaba saba davranışlar içinde olan kızlara karşı kullanılan bir kelimeydi. Giyinme ve tiple alakalı bir şey asla değildir. Açık giyinen bir kız kezban olabilirken, türbanlı bir kız olmayabilir. Tam tersi de geçerli. Yani olayın giyimle, tiple, fizikle bir alakası yok. Ama bıyıklarını kesmeyen, kolları kıllı olan bir kıza kezban denilebilir. Çünkü değiştirilebilen bir şeyi değiştirmeyip, erkeksi bir görünümle yaşıyor. Gibi gibi örnekler çoğaltılabilir. Kezban kelimesinin tam anlamı için, bu kelimeyi ortaya çıkaran "kezbanizm" kitabı vardı. Onu okumuştum ben. Merak eden varsa okuyabilir.
1. Potansiyel olmadığı halde abartılı egoları var 2. Paragözler 3. Giyinmeyi, bakımlı olmayı bilmiyorlar 4. Bakımlı olmayı makyaj yapmak sanıyorlar 5. Kadınlıklarını kullanarak bir şeyleri elde etmeye ve demagoji yaparak üste çıkmaya çalışıyorlar 5. Birçok duyum ve yaşadığım tecrübelere bakarak yatakta sıfırlar, memeleri leblebi kadar ama erkeği yetersizlikle suçlarlar 6. Çirkeflik ve çingenelikleri çoktur. 7. Sadakatsizler ama her zaman mağdur taraf onlardır.
Gibi gibi gibi.. Bir sürü sıralarım böyle ama yeterli bunlar
5. inci maddeyi beğenmedim sadece duyumları bilemem ama yatakta sıfırdırlar demeseydin keşke ama cinsellik potansiyelini annemizin karnından öğrenmedik herhalde şu sözü inan bana çok duydum türk kızı öpüşmeyi bile bilmez ben kendim için bundan yanayım sevdiğim ve karakterimle uyumlu olan erkekle bunu tecrübe etmeyi inan isterim bilmediklerimi ve eksiklerimi bana göstersin ve öğretsin ama bir erkeği bu konudada asla ve asla yetersizlikle suçlayamam bu çok çok yanlış
Hanımlar erkeklerle yatmadığı müddetçe erkeklerin gözünde kezbandır. Ama evlenemeye gelince de kezban gibi kadın ararlar. Çelişki, tezatlık ne varsa var. Hiçbir hanıma ne kezban derim ne de etiketlerim. Aynı şekilde erkekleri de... Herkes yaşadığı hayat konusunda özgürdür, kimse kimseye kezban diyemez, belki ağzı yamulabilir. :)
-Saçma ve gereksiz egoları -Onlara sadık olunca burnumuzdan getirmeleri - "kendilerini seçilmiş kişi sanmaları veya bizim onlara muhtaç olduğumuzu düşünmeleri" -Anlayışsız olmaları. Herşeyin kendi etrafında döndüğüne inanmaları. -Kendi seviyelerinin farkında olmamaları (1.50 Kız 1.90 erkek istiyor) -Bilim vb şeylere hiç ilginiz yok tek bildiğiniz astroloji (burç) -Ne istediklerini bilmemeleri (sürekli değişiyorsunuz)
Yorumlara baktım da hep saçma saçma yorumlar. Biz diyor muyuz Türk erkekleri kekodur. Bunlar ne salak insanlar ve. Doğuran anneleri Türk olanlar var. Şimdi der ordan benim annem Türk değil falan. Ben de ailesi Türk olanlar için belirttim. Kendi ırkını kötüleyen insanlardan hayır gelmez.
Erkeğin kaba, görgüsüz veya sonradan görme olanına "keko" kadının da yapmacık, özenti ve gösteriş meraklısına "kezo" diğer adıyla da "kezban" deniliyor. Her iki cinste kendi kategorisinde bu üçlemden en az birinde sahipse erkeği keko, kizi da kezo oluyor. Nedeni bu Ks canlar 😉😊
Benim gözlemim türk kızlarının çok güzeli de var çok çirkini de ama bu çirkin kızlar bir de üstüne bakımsız ve giyim tarzı kötü olurken hiçbir erkeği beğenmeyip yakışıklı erkek beklentisi içinde olunca kezban oluyor Türk kızlarının geneli erkek gibi yunan rus veya başka yabancı kızlara bakıyorum kızın yaptığı makyaj yakışıyor vücudunu tanıyor ona göre şık ya da modaya uygun giyniyor bir asaleti duruşu var bizimkiler o kadar kendilerini yukarıda görüyor ki karşında kız mı var erkek mi var belli değil bunları güzel ya da gerçekten kendisine bakmayı bilen kızlara söylemiyorum
İnan böyle değilim çirkinmiyim bilmiyorum 1.50 boyundayım ve esmerim ve siyah saçlara sahibim makyajda yaparım biraz balık etli bir yapım vardır yani yalan yok ama vücut tipime göre giyinirim dışardan sert görünürüm ama çok şefkatli ve yardımseverim kusursuzum demem asla ama sadece bir türk kızını çünkü türk kızıyım ama artık rusla kıyaslamasak mı bu kadar söyleyeceklerim 😊
Allah vermesinde bir tane ergen bir kız vardı surati rusyadan daha büyük yüzölçümüne sahip üstünde mayın tarlası oynasam direk yanarım o kadar sivilce var yol soracam dediki püüff banane dedi içimden gulmemek için kendimi zor tuttum acafuajacahaha😀😁😂😂😁😂😂😂
Bunlar kendini birşey sanıyor. Suratta iş olmadığından spor salonlarında yatıp tozla şişiyorlar sonra pipileri küçülüyor. Alman Rus sizi ne yapsın be anam
1. Bakımsız olduğu için burulan kezban damgası. Bu kızlar türleyini bile almazlar. Benim için sorun değil onların kendi tercihi ama biz kıllı erkeklere ayı diyorsak onlarda kıllı kızlara kezban diyor işte.
2. Karakteri yüzünden kezban olanlar
'Bak bu benden hoşlanıyo. Bu da benden hoşlanıyo. Ay şu da benden hoşlanıyo. Herkes benden hoşlanıyo :s '
Abi lütfen artık Türk kadınlarını aşağılamayı bırakın. Size göre tüm Türk kadınları fahişe , yalancı , sahtekar . Peki yabancı kadınlar bizden daha mı namuslu , daha mı şerefli ha. Herşeyi bırakın da sizin anneniz de bir Türk. Ama annenize toz kondurmazsınız tabi . Anneniz dışında tüm kadınları eleştirirsiniz zaten.
Bir gece kulübünde Rus kızlarıyla Türk kızları kavga ediyor gözümün önünde, Türk kızları Rus kızlarna diyor ki fahişeler 5 kuruşa s***yorsunuz burda bacım tarzı hakaretlerde bulunuyor, Rus kızı kavga sonunda ağlayarak bana diyor ki, bizim giyimimize bak her yerimiz kapalı onların her yeri açık bize bacım diyorlar.
@Crysania-Black-13 bakma aslında rus kadınına karşı sempati duymuyorum bu türk erkeklerinden dolayı aslında ama bu söylediğin doğruysa ve böyle kapalı bir kızsa birde bu durum çok üzücü
Çünkü Türk erkekleri sebep olmuştur. Sırf kız olduğu için tipsiz rüküş birinin bile totosunu kaldırabiliyorlar malesef sonra da o kız saçma sapan hareketlerde bulunsa bile tek derdi s. kip atmak olduğu için 'oo evet evet süpersin çok yakışmış' diyorlar. kız da kendini bişey sanıyor tabi haliyle, o gazla da başka bir ortama girince kezban diye damgalanıyor hemen. her 2 tarafta da biraz beyin olsa kezban da kıro da kalmıcak ama... :|
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Gereksiz kibirli ve havalılar bak gecen bir youtuberin videosunu izledim inayla tofaşta klip cekti inna arabayı görür görmez atladı icine bu ne hic demedi onun icin bir araba vi vasıta işte gitmek icin ama bizim türk kızlarımız babasının evinde mercedese biniyoya tofaşa burun ceviriyor ya da başka ucuz arabalara anlatacağım o ki yaban cı kızlarda kibir ego 0 cok alcak gönüllüler
Cunku herkesin bakacagi sekilde giyinip baktiklari zaman da ay sapik diyip bir yerlerini kapattiklari icin. Ben hayvan gibi bakanlari hakli gormuyorum. Elbette bakmasinlar ama hem ilgi gormeye calisip hem de ilgi gorunce "ay salak" muamelesi yaptiklari icin kezban deniyor. Yapmayanlar tabii ki var ve onlara da kimse kezban diyemez. Akli basinda ve mantikli davranan bir kiza da kezban diyen varsa muhtemelen isteyip elde edemedigi icindir.
Abazanların fena halde totolarını kaldırmış olması. Sanki tek meme kendisinde var ve tüm erkekler onunla sevişmek istiyor gibi bir algının içindeler. En büyük sebebi bu
Bir insanın karşısındakini durduk yere aşağılaması kendi seviyesini ortaya koyar. Annesinin babasının gelecekteki eşinin prensesi zaten o. Taç onda olduktan sonra, soytarıların sözlerine ancak gülerler.
"Bazı" Red yiyen erkek, öküz olan erkek nedense her kıza kezban diyor. Aynı şekilde bazı kadınlar da kendisine sadece merhaba diyen erkeğe sapık diyor veya karşısındaki erkeğin sapık olduğunu düşünüyor.
Genetik bir problem bu. Kezbanlık genini anneden alıyorlar yani "X" kromozomu suçlu. Babadan da kezban "X" geni ile pişti olursa ortaya kezban kızı çıkıyor.
@Hayalperestpiyon___ Kızkardeşim yok bu bir. İkincisi de kendini 68 kuşağı olan annem ile mukayese etme. Eski kadınlar anne olmanın, eş olmanın ne demek olduğunu biliyorlar. Şimdikiler ise erkekte kriter olarak kredi kartının limitine bakıyorlar. Aradaki farkı anlayabildin mi?
Gözlerini saga sola cevirdiginde gördügün karanlık yüzünden herkesi ayni zannediyosun 😂😃 1 kez bile erkek arkadasimin parasini yemedim. 68 kuşak da denmez ayrica. Benden olsun olsun 2 kuşak fazla yasamis annen. Saygilarimi sunuyorum. Ellerinden öperim. Anneden geliyor kezoluk diyen sensin bu arada hatirlatayim dedim 68 kusalik anneni
@Hayalperestpiyon___ Eyvallah el öpenlerin çok olsun. Tabi herkes aynı olmayabilir. Kusura bakma genelleme gibi anlaşıldı fakat iyiler ile kötüleri toplayınca ne yazık ki ortaya bu sonuç çıkıyor
@Hayalperestpiyon___ Bende sevindim. Aslında tek sorun kızlarda erkekler çok iyi gibi bir durum yok. Toplum olarak yozlaştık ve aile kavramı yeni neslin gözünde değerini yitirdi ne yazık ki...
Türk kızları kezbandır diyenler Analarının da birer Türk kadını olduğunu unutuyorlar sanırım veya kendi analarına, bacılarına, kızlarına, karılarına kezban diyecek kadar onursuz, gurursuz ve haysiyetsizler...
Geliyorlar başka kızları övüyorlar karşımızda yetmezmiş gibi. Asla Türk erkeğiyle evlenmem diyorum ama bazılarının da hakkını yemek istemiyorum. Bizim erkeklerimiz genelleme yapmaktan kurtulsa keşke.
Kadınları reddedilme derecelerine göre değerlendirmeye aşırı derecede açık, egoist ve küçük dağları ben yarattım büyükler de dedemden miras kaldı dercesine ukala olan erkeklere yüz vermedikleri için adları kezban oluyor işte... Yersen ^^
Hepsi değil ama bazıları öyle. Bizim erkekler gibi. Bazı adamlar full takip isteği atıp mesaj yağmuruna tutuyorlar. Bunların lakabı ne abaza dışında? bir arkadaşım erkek hesabı açtı lan sizin yüzünüzden. K. odumun ök. zleri orçunlar.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Türk kızlarının hepsi değil ama %90'ı bakımsız arkadaş. Geri kalan %9 da evlendikten sonra bakımı kesiyor zaten. En son %1 lik kesim kalıyor onlar da ya eskort ya başka şey. Sırf merakımdan Tinder ve Badoo ya üye oldum. 3 saat boyunca sol yapmaktan canım çıktı. Yok arkadaş. Kızlar biraz bakın kendinize. Yıl 2018 hala tırnakları odun gibi olan var. En basitinden yani. Kezban denilince kızmayın yani.
0
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
@Gamze6167 Avukatlık yapacağım diye saçma saçma şeyler söylemişsin.. Bacaklarımı ve kollarımı neden alayım? Erkeğim ben. Gçğüs bölgemde de hiç kıl yoktur zaten batılı erkekler gibiyim. Erkek nedir bilir misin? Tabii siz kulağı küpelilere kolye takan yumuşaklara alıştığınız için sanırım...
Saçlarıma ve tırnaklarıma her gün bakım yapıyorum. Dişlerimi fırçalıyorum, yüzümü yağdan ve siyah noktalardan arındırmak için her gün peeling yapıyorum, şık giyiniyorum kaliteli parfüm kullanıyorum, edep yerlerimin bakımını yapıyorum yani evet çoğu kezbandan daha iyi bakıyorum bir erkek olarak kendime. Kapiş.. O odun tırnaklarda doğal değil. Çok kısa kesmekten dolayı ve yanlış kesmekten dolayı oluyor gidip takma tırnak tak demedim zaten bakımlı olsun dedim.
Atalarımız çok güzel başka şeyler de demiş de benim onları burda söylemeye ahlakım el vermez.
Çoğu erkek dış görünüş için kezban kelimesini kullansa da kimileri için zeka bakımından kullanılıyor. Yaptığı hareketler davranışlar aptalca olsa da dozunu aşmadan yapmak her kızın hakkı tabiki... :)
Turk erkekleri şişman sevmiyor, sonra ötekilerle peşinden koşuyor ve türk kızları burnu havada oluyor, istiyorki kiz kabul etsin, kabul edince de bilmem kaşar oluyor
Erkekler makyajli bakimli rahat bir kızla eğlenir oynaşır ama sakin hafif makyajli usturuplu giyinen kiza erkeğe kendini kullandırtmayan kezban diye adlandirdiği bir kız ararlar ona ne demeli
usturuplu giyinmek değil zevksiz giyiniyorlar vücutlarını tanımıyorlar açık giyinmelerine gerek yok etnik desenli bir tulum giyerler yine olur makyaj yapmayı bilmedikleri için de yapmıyorlar
@occasion şahsım adima konuşuyorum güzel giyinirim usturuplu ve düzgün başkalari gibi dekolte peşinde değilim giymem Vucutlatini tanimiyolar değil sergilemiyolar olacaktı Makyaj demek cilt tonu eşit olmayan sivilceleri siyah noktalari olan bayanların kullanabileceği malzemelerdir. Bu sorunlar olmafigi için kullanmıyorum ve kullanmayida bilmiyorum. Makyaj ve bakimda ayni değildir her makyajsiz bakimsiz değil her makyajli bakimli değildir. Bakim vucudunu korumak adina uygulanan faktorlerdir. "Makyaj yapan kızı ileride filtresiz makyajsiz gorunce anlatsin ne demek istediğimi"
Türk kızları gereksiz havalı ve aşırı saçma tepkiler veriyor. Çoğunluk harbiden kezban dünya üzerinde ne kadar tanışma programı varsa kızda yüklü ee diyorum konuştuğun var mı? Cevap vermiyorum kimseye diyor :D Kırgız veya kazak Türkü bulsakda evlensek
Bazıları vardır ki kişileri dış görünüşleriyle yargılar bazıları da kişilik ve karakterden ötürü kezban der. Eğer 'kezban' tabirini ikinci sebepten ötürü kullanıyorsak kezbanlığın cinsiyeti yoktur.
Türk kızlarının hepsini "Kezban" olarak görmek büyük bir yanılgıdır. Ayrıca Kezban tarifine uyan kız sayısı her gün daha da azalıyor. Türk kızları çok güzel..
@ercem35 yağ? bu yağ mı? arkadasim kacinci sinifta kaldin sen ilk okul 1 mi yoksa 2 mi? Turk kizlari Kezban gibi bir genelleme yapilmasina karsi gelmej yerine burda susupta bari karsi gelene karisma. Senin annen kiz kardesin kuzenin falanda mi yok. Aa dur ama bir tek senin sulalen dekiler kezban degildi di mi cok pardon ya cok pardon. Insan once bir kendisine bakicak. Arti olarak turk kizlari gayet bakimli ben solaga ciktigimda bakimsiz bir kiz goremiyorum. Hatta oyle hi savas var ki en guzel ve en bakimli ben olucam savasi. Kezban diye nitelendirdiginiz o sifat bakimsiz kiza denir. Ama tabi siz nankor oldugunuz icin makyajli kizi begenmiyosunuz " bu ne bir ton makyaj evi boyarim ben bunla " diyosunuz. Makyaj yapmayinca da " ne kadar bakimsiz. Kezban " he seninle ayni goruste olmayan. Gercekten beynini kullanarak yazan arkadadlarimizda sizin gibiler yuzunde. " yagci " oluyo. Aynen biz kezbaniz onlarda yagci sizde dunya harikalarisiniz
Sanane oglum Sanane Nasıl konuşacağımı senden mı öğrenecem sen once kendıne bak sen Türk'lere kızların hepsıne kurban ol eğer bıdaha kızlara bısey dersen o Zaman gorursun
En İyi Cevaplar