Bayram harçlıkları da olmasa bir gelenek yok olup gidecek.😂


Ben çok seviyorum kalabalık aile ortamı, sohbet muhabbet eğlenceli ve samimi oluyor bence🎈
Resmen Turkey Horror Story
Hele o ahiret soruları.. Bayram ziyaretleri beni üzüyor 😋
Bazen hoşnut olmuyorum ama onları mutlu görünce bende mutlu oluyorum 👍🏻
Seviyoruz gidiyoruz.
Cevap
50Cevap
Açıkçası sevdiğim pek söylenemez.
İşin ucu iş ya da evlilik muhabbetlerine dayanıyor ve bu durum beni fazlasıyla rahatsız ediyor.
Benim bayramlarda ilk gittiğim kişi canım eniştemdi. Bayram dışındada bayramını kutlardım anlardı para istediğimi :)) artık mezarlığına gidiyorum maalesef.
Harçlık için değil. Zaten o yaşı geçtik. Akraba ziyaretleri önemli. Mümkün mertebe yaparım. Ayrı şehirlerde olduğumuz için zor ama.. işte...
hoşnut olmasına hoşnutumda baklava ile sarma yemekten mide fesatı geçiriyorum. son 3 senedir huzur evine gidiyorum. oranın ambiyansı başka
Senelerdir harçlık almıyorum o yüzden evlerine de gitmek istemiyorum. PArayı vermeyenin elini öpmüyoruz
Hayır hiç sevmiyorum sürekli baklava yiyip Okuyon mu calisiyon mu sorularına maruz kalmak çok boktan
Hayır değilim. Çok istiyorlarsa kendileri gelsin 😏
Hayır. Bayrama gidince ömrümde görmediğim kişilerin akrabam olduğunu öğreniyorum.
hiç sevmem o tür şeyleri. sırf akraba ziyaretlerini sevmiyorum diye hayırsız gözüyle bakıyorlar bana :/
Türkler akraba ziyareti yerine bodrum marmaris gibi yerlere tatile gider. bayramdan anladıkları bu
Evet tanıdığım kişiler olunca kalabalık ortamları çok severim =)
Hiç sevmem ama gitmeyince babam bir kamyon laf diziyor 😊 dinlememek için gidiyorum
Annem zorla götürüyor, gitmezsem de trip atıyor mecburen gidiyorum 😄
Bu seneye kadar koşa koşa giden ben yerini kabir ziyaretlerine bıraktığı için adımlarım geriye gidiyor.
Artık harclik alan degil veren durumunda olduğumuzdan dolayı, "ah nerede o eski bayramlar" tabii..
hayır sevmiyorum. zorla tatlı yediriyorlar. ben tatlı sevmem. zaten coğu bayramda çalısıyorum
Sadece annemi ziyaret ederim yeter , herkes ona geliyor topluca bayramlaşmış oluyoruz..
sırf buyuzden bayrami seviyorum zaten bayramda olmasa işten gücten akrabalarin yüzunu gördüğumüz yok
Çok eğlenceli bence. Ben seviyorum. bir de harçlık vermiyorlar ki 😒😒😒
Sadece annanne bananne severim başka sevmem gitmem de
"Ne zaman evleneceksin" sorusunu bana sormasalardı
Akrabaları ziyareti severim
Sordukları içinde ziyaret etmiyorum ben 😄
Haklısın 😄
Hiç sevmem ama dedemlere gideceğim çünkü dedemin evi denize sıfır, gitmişken denize de girerim 😄
Bu bayramda İzmir'de kalacağım için bayram ziyareti olmayacak.
Normal de sevmem. Ama işin ucunda tatlı olunca yeyıp cıkıyorum.
Sevmiyom bir ton dırdır dinliyorum yok şu şöyle yapılacak yok bu şayle yapılacak Vb.
Yıllardır gitmiyorum ve bundan sonra da gitmeyi düsünmüyorum
Bugünler de bu kültür unutulup gidiyor. Halbuki bayramları bayram yapan bu gelenekler
Bayram ziyaratlerini severim guzel oluyo
Hoşnut duymam.
Ben severim iyi güzel hoş yani 😊
bazen evet bazen hayır
Bayramların amacı bu zaten.
Hayır değilim..
Artık büyüdün diye harclık vermiyorlar
Ben veririm öp yeter
Keşke yapsak ama akrabalardan çok uzakta yaşıyoruz
sevmem ya ama mecburen yapıyoz işte.
Hayır, değilim. Telefonla bayramlarını kutluyorum.
Tatile gidemeyenler için bir alternatif tabi😊
Yeni yeni şekerler denemek güzel oluyor 😂
Hayır, yapmıyorum zaten.
Hayır, değilim. Kimseye de gitmeyeceğim zaten.
bu bayram akrabalara ugramayacagım
evet.. bayramların amacı budur zaten..
tatli varsa bende varim
Pek değil ama mecbur
Hayır değilim oyuzden tatil yaparım bayramlarda
Çocuk k güzel nerdesin bu tatil
Afedersin de sanane
Olgun bayanlar hoşlanıyorum ondan sordum
Bayram harçlıkları candır :)
Bayramda uyuma taraftarıyım
Akraba sevmem
Ziyaretini hiç sevmem
Hayır çalışam para kazanam
Daha güzel bişe olamaz
Yılin en iğrenç zamanları
Pek sevmem.
Hayır tabi ki de.
Hayır
Seviyorummm
hayır
Mecburen gidiyoruz.
Değilim
Seviyorum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar