
- Eskiden bayramlar daha güzeldi. Aillecek büyüklere ziyarete giderdik simdi mesajla kalıyor 🤦🏻♀️ ne kadar acı.
Peki ya siz hala aile kültürünü yansıtıyor musunuz?

Peki ya siz hala aile kültürünü yansıtıyor musunuz?
Babaanneme çok yakınım, aile büyüklerimizden en yaşlı kendisi kaldı. Ama sevmediğim akrabalarda var. O nedenle gitmek istemiyorum. Allah işini verirse yaz bitmeden gidip görmek isterim
Cevap
9Cevap
Gitmiyorum.
Kesinlikle, biraz duygusal bakarım bu konuda belkide bir sene sonraki bayramda ailemden biri olmayacakmış gibi bayramlaşırım.
giderim, küçüklüğümü bilip saymak gerek. çok da severim çoğu insandan ziyade bayram ziyaretlerini
kesinlikle tüm akrabaları ziyaret ederim iki gün falan sürüyor sonrada misafirlerimizi agırlarız sülale baya bi kalabalık olunca
eskiden giderdim artık gitmiyorum sadece arıyorum iyi bayramlar deyip kapatıyoruz ya
Eskiden giderdik artık gitmiyorum zaten gidecek kimse kalmadı hepsi rahmetli oldu.
Gitmiyorum açıkçası
amca ve halamlar hariç evet giderim
İmkanlar dahilinde gitmeye çalışıyorum
Evet giderim
Hayir.
Evet gidiyorum
evet gideriz
Gidiyoruz
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?