İrakli bir arkadasim vardi cok güzeldi. İranlilar guzel degil bence. Misir fas bilmiyorum. İran irakli arkadasim oldu. Mardin araplarindan arkadasim oldu turk de sayilir o guzeldi cok.
Bençe ıraklı çünkü kuzey ırakta gittim sarşınlar mavi yeşil gözlü çok. güney ırak çekici kadınlarda çok Ama onlar kendini internette atmıyor bu yüzden görmüyorsunuz
En İyi Cevaplar