Telefonda görüştüğünüz kişi ile kapatmak için bahanen nedir? 


Biri arıyor ben seni arıyım
Evden çıkıyodum
... beni çağırıyor
ya da sürekli susarım o anlayıp kapasın
ya canm kb işim varda biraz ben ararm seni derim ;b
Sıkılırsam direkt söylerim, üzülür mü diye düşünmem odunum biraz. :)
Cevap
5Cevap
Sıkıldım deyip kapatmışlığım çoktur 😂 bahane mahane yok😂
Bahaneye gerek yok sıkılırsam kapat la şu telefonu diyorum alıştılar artık sıkıntı yapmıyorlar
tamam canım benim efendimmm annneeeeeeee tmammm gelıyorummmmm
ay kankiii annem çağrıyor sonra tekrar konuşalım olurmooo :D
Eğer gerçekten konuşmak istemiyorsam biri beni arıyor derim
Şu an musait degilim daha sonra görüşelim mi
şmdi biraz işm var snra knuşalm mı
Sinemaya giriyorum sonra konuşuruz
Işim var Şu an kapatmam lazim biyere gidicem :)
Kanka tuvalete gitmem lazım
Şarjım bitiyor dersin olur biter ya da kapı çaldı 😊🙃 @zeynonuz
Iyi bakalım sonra konuşuruz 🙄
Babam doguruyor kapatmam lazım
İşim olduğunu söylerim genelde
Kapat derim direk sıkılırsam
Bahane yok neyse oldu canim diyerek vedalaşırım
Kulağımı kuruttun yeter kapatıyorum 😀
tünele giriyorum
Wcye giricem😂
Şarjım bitiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar