Telefonla konuşurken sıkılınca hangi bahaneyle kapatıyorsunuz?

İşiniz çıkıyor ve ya sohbetten sıkılınca ne yapıyorsunuz hangi bahaneyle kapatmaya çalışıyorsunuz?

Ben şarjım yüzde 1 oldu her an kapanabilir deyip 15 20 saniye sonra uçak moduna alıp kapatıyorum 😂 bazılarına direkt uçak moduna alıyorum 😂

Telefonla konuşurken sıkılınca hangi bahaneyle kapatıyorsunuz?
Cevapla