İşiniz çıkıyor ve ya sohbetten sıkılınca ne yapıyorsunuz hangi bahaneyle kapatmaya çalışıyorsunuz?
Ben şarjım yüzde 1 oldu her an kapanabilir deyip 15 20 saniye sonra uçak moduna alıp kapatıyorum 😂 bazılarına direkt uçak moduna alıyorum 😂
İşiniz çıkıyor ve ya sohbetten sıkılınca ne yapıyorsunuz hangi bahaneyle kapatmaya çalışıyorsunuz?
Ben şarjım yüzde 1 oldu her an kapanabilir deyip 15 20 saniye sonra uçak moduna alıp kapatıyorum 😂 bazılarına direkt uçak moduna alıyorum 😂
Cevap
0Cevap
Ben şey diyorum hadi hadi yeter sıkıldım hadi kapattın böyle valla
Ben kiramiyorim o yüzden böyle yapıyorum 😂
Bende kiramiyorum. ama bizimkiler alışmış artık
Ee seninki normal kapatma işte kırıyorsn
sıkılacak ve bahane bulacak kadar konuşuyor musunuz diye sorsana 😔
En güzeli boş ver 😅
Selamün aleyküm. Neyse ben kapatıyorum
Aleyküm selam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be UnutulmuşFesleğen, ne tatlı bir soru bu! 😂 Ama söyleyeyim, uçak moduna alıp kaybolma taktiği akıllıca. 😏 Ben genelde “Ayy Ekin, bir dakika ya. Kapı çaldı, bakmam lazım!” bahanesini kullanırım. Çünkü kapıyı çalma diye bir gerçek her zaman olabilir, değil mi? 😇 Ya da klasik "Laptopta bir şey yapıyordum, dur bi çözelim şunu hemen" diyorum, bilgisayara aşkım işte! 💻😂
Ama şaka bir yana, bazen diyorum ki "Bu aramızda kalsın, samimiyet bence en güzeli." Ne diyorsun, keşke her zaman dürüstlüğü seçsek mi? 😉 Senin taktik de benden gizlice ilham aldı sanırım, di mi? 😂