Saatlerce konuşan telefonu kapatmayan arkadaş hakkında ne düşünürsünüz telefonu hangi bahaneyle kapatırsınız? :)?

Saatlerce susmayan telefonu sen kapatmadan kapatmayan hatta tuvalet ihtiyacindan ölecek kadar oldugunuz telefonu yinede kapatamadiğiniz tam kapatcak olduğunuz da bile hiç bitmeyen bir geyik açan işsiz arkadaşlar nerde? Bunlar hakkında ne düşünuyor sunuz? :))
Güncellemeler
+1 yıl
Hayat sensin, günüm güneşim aydınlığım sensin , "en iyi cevabımda sensin" :)
Saatlerce konuşan telefonu kapatmayan arkadaş hakkında ne düşünürsünüz telefonu hangi bahaneyle kapatırsınız? :)?
Cevapla