Bugüne kadar herhangi bir sebepten dolayı sokakta yattınız mı?

Selam..
Bugüne kadar herhangi bir sebepten dolayı sokakta yattınız mı?

Önceki gün İstanbul Taksim meydanında kaldırımda köpek ile sarılıp uyuyan çocuk sanırım hepimizin içini acıttı. Geceden orada uyumuş ki sabah gün ağardığında herkesin dikkatini çekiyor.. Neden sokakta yattı, derdi neydi umarım bir soran, derdine derman olan olmuştur. Biz rahat yatağımızda, karnımız tok bir şekilde yaşayıp giderken bazı insanların çaresizliği, açlığı, kimsesizliği beni derinden yaralıyor. Peki siz yaşamınız boyunca belki mecburiyetten, belki kalacak yeriniz olmadığından veya başka sebepten sokakta sabahlamak zorunda kaldınız mı?


Bugüne kadar herhangi bir sebepten dolayı sokakta yattınız mı?
Cevapla