Selam.. Önceki gün İstanbul Taksim meydanında kaldırımda köpek ile sarılıp uyuyan çocuk sanırım hepimizin içini acıttı. Geceden orada uyumuş ki sabah gün ağardığında herkesin dikkatini çekiyor.. Neden sokakta yattı, derdi neydi umarım bir soran, derdine derman olan olmuştur. Biz rahat yatağımızda, karnımız tok bir şekilde yaşayıp giderken bazı insanların çaresizliği, açlığı, kimsesizliği beni derinden yaralıyor. Peki siz yaşamınız boyunca belki mecburiyetten, belki kalacak yeriniz olmadığından veya başka sebepten sokakta sabahlamak zorunda kaldınız mı?
Bugüne kadar herhangi bir sebepten dolayı sokakta yattınız mı?
sokaklarda çok kaldım 9 yaşında anne babayı kaybetdim yurda verildim yurttan çıktım gidecek yerim yoktu şehir şehir yatılı lojman imkanı işlerde çalıştım iş bulamadıgım zamanda sokaklarda otogarlarda yatdım çok şükür kötü alışkanlık edinmedim sigaram alkolüm yok hırsızlığa el sürmedim karnım aç oldugunda çöp kenarındaki bayat ekmekleri yedim tuvalet su ihtiyacımı camilerden karşıladım polis bekleme noktası güvenlik noktası olan yerlere yakın yerlerde yatıp biraz uyumaya çalışırdım İstanbul afyon malatya trabzon çanakkale İzmir adana gaziantep diyarbakır şanlıurfa Ankara bu şehirlere hep yatılı iş imkanı ile gitdim çalıştım gezdim gördüm yani hayat her şekilde zor allah herkezin yardımcısı olsun
Yattıııım. Küçükken evden kaçtım 1 gün bankta yattım sonra yük kamyonlarında uyudum bir kaç gün. Birde askerden kaçmıştım 2 hafta öyle sokakta kaldım, survivor yaptım resmen. Sokakta yatanlar için tavsiye, park etmiş yük kamyonlarının arkasına girin, sabah 5ten önce uyanmanız gerek ama. Aksi taktirde gözünüzü bambaşka bir semtte belkide şehirde açabilirsiniz 😂 onlar battaniye falanda koyuyor arkaya
Onlar polemik yanında kutu var baksana dilenme yöntemi, İnsanları böyle kandırıyorlar işte acındırıyorlar kendilerini Ve ben şükür hiç Sokak’ta yatmadım
Çünkü O soğukluk ve yalnızlık hiçbiyerde yok. Ama aleyna tilki gibi kızlar annesi babası ceza verdi diye yalnız hissedip triplere girer bunu yalnızlık * . k
Evet... izmirde tatıle gittim yas 23 ve icmisim. Kızın birine takıldım tabi oda calısan barda😂😂 eski sevgilime benziyordu ve dertlesdik. Tabi dertle icince ben alkolde almayan ben ıkı uc kadehde. Pert otele cıkıyorum terlık yok ayakda hic bişey 😂😂 ve uyandımda otelin yolunda bir okulun avlusunda uyumusum. Düşündümde belki o duvari asamadıma butun mesele 😂😂 oldu o gunden sonra alkol almayı birakdim...
1- 17 Ağustos depremi (günlerce) 2- babam evden kovdu (4 gün)😁 3- 2008 Metallica konser sonrası Beşiktaş sahilde 4- Anahtarımı evde unutmuşum ve bütün ev halkı şehir dışındaydı
Aklıma gelenler bunlar oldu daha vardır da hatırlayamadım
kısmet olmadı camide sabah namazından sonra yorgundum takatım kalmamıştı camini sedrinde uyumuştum hayatımın en güzel uykusunu uyumuştum unutamam sedri ve uykunun bu kadar tatlı olduğunu bence
Kalmışlığım war ama benim ki gençlik macerası. Bu çocuğa umarım birileri yardımcı olmuştur yoksa gerçekten devlet düşmanı olacağım. Bu devlet ne işe yarıyor diye sorgulamaya başlayacağım...
Sokakta kalıyormuş ki. 18yasini geçince yurttan maalesef çıkıyor. Bence sahipsiz çocuklar kalmalı 18yas ne ki ya. Kalmadım ben. Allah kimseye yaşatmasın, herkese yardım etsin.
Geçen sene ramazanda sultanahmette iftar ve sahur yapalım dedik. Sonra üşendik o saatte gitmeye. Sultanahmet meydanın da 6 kişi mülteci gibi uyumuşluğumuz var 😂
Arkadaşım ailesiyle kavga etmişti evden kovmustu arkadaşımı onu yalnız bırakmamak için beraber dışarda kaldik
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bir defa yattim 2 sene önce üniversite sınavından sonra annemden gizli tekrardan tercih degistirmistim aileminde istemedigi bolum gelince annem evden kovmustu 2 gün dısarda kaldim hatta bir tane kediyle kanka olmustuk
Hayır kalmadım, kalanlara da rabbim yardımcıları olsun...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Dışarda kalmadım çünki sağlam arkadaşlarım varmış haftalarca kaldım yemeklerini yedim sularını içtim anneleri babaları çok severdi beni şimdi gitmiyorum hep çağırıyorlar büyüdük insan kazanmak çok önemli.
Dengeler neden bukadar bozukk... İnsanların yaşam koşulları neden bu kadar farklıı... Funda hanım gündem oluşturduğunuz için teşekkür ederim. Tok açın halinden anlasın artıkk...
Yalnız çocuğu yeni gördüm çok acı durum yazık çocuğa. Annesine sarılıp o güveni, şefkati, sıcaklığı annesinden alması gerekirken bunu bir köpeğe sarılarak sağlamaya çalışmış..
En İyi Cevaplar