Konuşacak çok şey varken susmak mı yoksa çok konuşup derdini anlatamamak mı insanı en çok yorar?

Bazen bir şey olur. Konuşacak, söyleyecek çok şey olduğunu hissedersiniz ama konuşmanın bir fayda sağlayamayacağından emin olursunuz. Bu yüzden susmayı tercih edersiniz.
Öte taraftan bazen çok konuşup bir karşılık alamamak, adeta duvara konuşuyor hissi almak da can sıkıcıdır. Peki ya hangisi daha çok yorar?
Konuşacak çok şey varken susmak mı yoksa çok konuşup derdini anlatamamak mı insanı en çok yorar?
Konuşacak çok şey varken susmak mı yoksa çok konuşup derdini anlatamamak mı insanı en çok yorar?
#AnlaşılabilmeSanatı
Konuşacak çok şey varken susmak mı yoksa çok konuşup derdini anlatamamak mı insanı en çok yorar?
Cevapla