Eziyet veren komşuya beddua ettim, doğrumu ettim?

7/24 gürültü yapıyorlardı, Bebek uykudan uyanıyor müzik gürültüsünden Allah hidayet versin vermiyorsada kahretsin dedim. Canıma yetti konuştuğumuzu anlayamıyoruz gürültüden o kadar ki yüksek. Gece gündüz farketmiyor. Başka anlatmaktan hayâ ettiğim seslerde gelmekte. Ben ne yapayım doğrumu ettim sizce beddua etmekle? Apartmanın yalıtımıda az olabilir lakin yine yüksek. zira üst kat komşusuda şikayetçi..
Tövbe et ve Allah’a havale et
Canına yetmiş hakkındır
Döner dolaşır sahibini bulur beddua yanlış yapmışsın haksızsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eziyet veren komşuya beddua ettim, doğrumu ettim?
Cevapla