Günlük yaşamda cinsiyet farketmeksizin bir çoğumuz güzel veya kaba iltifatlar alabiliyoruz. Peki sizi şimdiye kadar utandıran ya da kızdıran bir iltifat oldu mu?
bir kaç tane var birisi o ney lan dedi. bir keresinde de dershaneye giderken suratsız denmişti. bir de 19 yaşındaydım birisi çok güzelmiş dedi arkadaşı da 15 yaşında çocuk daha demişti
Çok güzel kokuyorsun böyle kendine has bir koku insanın tüm sırlarını anlatası geliyor öyle bir güven saçıyorsun demişti biri hala aklıma geldikçe ne dedi şimdi bu awk derim.
Dudaklarim nedense kipkirmizi kisin soğuktan pek belli olmuyor ama yazin çok net belli oluyo ruj mu kullaniyosun diyen kizlara çok kiziyorum... Bitek onlar bu tarz takiliyo...
En İyi Cevaplar