Zeka geriliğim olduğunu düşünüyorum ne yapmaliyim?

yabanci dil ingilizce almanca ezberleyemiyorum, şarkı sözlerini ezberleyemiyorum.. okudugumu anlayamiyorum, dikkat eksikliğim var, yonleri karistiriyorum, el becerim yok
asosyal pisirigin tekiyim insanlarla konusurken heyecanlaniyorum kekeliyorum.. disaridan korna sesi duysam kalbim sıkısıyo
yururken etrafima bakmiyorum oturdugum mahalledeki dukkanlari bilmiyorum.. 10senedir oturdugum mahallede kültür merkezi varmis yeni ogrendim bilmiyodum
bende zeka geriligimi var?
Annem babam ablam cok akilli hatta ablam üstün zekali bu yuzden sinif atlatmislardi
ben ne yapicam?
Zeka geriliğim olduğunu düşünüyorum ne yapmaliyim?
Cevapla