Sizce iş arkadaşım beni bugün taciz mi etti yoksa ben mi yanlış anladım?

Herkesin nefret ettiği kötü müdür ben izne ayrılınca tayin olmuştu 3 hafta kadar oldu. Ben bugün mesai bitişine yakın işyerine gittim herkesle sohbet ettim sonra millet gitti biz o arkadaşımla tek kaldık sohbet ettik o geldi benim masamın üzerine oturdu camı açtı sigara içti. Ben kalkıyordum otur iki dakika daha beraber çıkarız dedi. Benim omuzuma kül düşmüş kendi eliyle çırptı ama göğsüme doğru çırptı eli göğsüme değdi söylese ben kendim çırpardım. Sonra asansöre bindik inanamıyorum müdür gitti lale devri başladı dedi aniden koluma sırtıma kafama sarılır gibi yaptı. Koluma sarılırken eli göğsüme de değdi gibi, ben tamam noluyo kendine gel dedi kendimi sakınmaya çalıştım. Açıklama yaptı içimde çok büyük bir coşku var dışa yansıtamadım kutlayamadım dedi. Arkadaşlarını çağır yemek yiyin kutlama yapın dedim. Kapıdan çıkacaktık kapıyı açmayı bıraktı bana tekrar sarılır gibi yaptı yuzumu iki elinin içine aldı ben kafamı çevirdim dursana dedim. Bu iyice sarılıyor ben kendimi sakınmaya çalışıtorum dur dedım napıyon delimisin noldu sana böyle dedim. "İçimde çok büyük coşku var kutlayamadım içimde kaldı içim içime sığmıyor" dedi. Sana da yemek borcum vardı onu da ödeyeceğim falan dedi.
Ben şok oldum hiç böyle davranmazdı yıllardır beraber yakın çalışırız kardeş gibiydik hatta bana gıcık olurdu hiç böyle bir tavrı olmazdı.
Sizce niye böyle davrandı? Tacize mi uğradım? Yoksa ben mi yanlış anladım ama çok rahatsız oldum.
Sizce iş arkadaşım beni bugün taciz mi etti yoksa ben mi yanlış anladım?
Cevapla