"Evladın için bir ağaç dik." İleride doğacak olan çocuklar için ağaç nasıl dikilir?

Evladın için bir ağaç dik. İleride doğacak olan çocuklar için ağaç nasıl dikilir?
İlk çıktığından beri takip ettiğim bir hareket bu aslında ; " Evladın için bir ağaç dik."
Ki eskiler bunu çok öncesinden beri yaparmış aslında.
Rahmetli dedem doğan her çocuğu için bir fidan dikmiş evinin bahçesine, zeytinliklerine.
Mesela evimizin bahçesinde benimle yaşıt olan çam ağacı ve gül fidanı vardı , ben doğduğum zaman ekmiş- benim adıma.
Sonra zeytinliklerde babam ve kardeşleri için ektiği ağaçları gösterirdi , hikayesini anlatırdı.
Şimdi şimdi kıymetini bilmeye başladım o ağaçların , anlamını kavradım.

Peki , siz de doğan - doğacak olan evlatlarınız için bir ağaç dikmek ister misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Niye görüş gelmiyor ki sorularıma.😒
"Evladın için bir ağaç dik." İleride doğacak olan çocuklar için ağaç nasıl dikilir?
Cevapla