Çünkü ergenlikte Hormonlarımız duygularımız, fiziksel, cinsel değişimlerimiz, sivilce, burun büyümesi vs... gibi şeyler bizi depresyona itebilir, ve bunlar genelde geçici olduğundan ileride geçer, ilerisi de ergenliğin bitimi yani büyüyüncedir.
Ayrıca Aklen/Zihinsel/Mental Olgunluk da Ergenliğin bitiminde Hormonların dengeye girmesi, ve beyindeki (ergenlik ile alakalı olan) kimyasal reaksiyonların bitmesi sonucu aktive olur.
@oski35 malesef bazı şeyleri unutmak mümkün olmuyor. Uyurken bile beni rahat bırakmıyor farkında bile olmasam da hep aynı şeyin etkisindeyim. Çocukken öyle bir iz bıraktılar ki bana ben iyi gözüken bir çocukluk altında tek başıma savaş verdim. Hala aynı şekilde devam ediyor. En sonunda kendimi toparladım ama yinede bu bazı gerçekleri yok etmiyor. Yinede hayatıma bir şekilde devam etmek zorundayım öyle de yapıyorum ☺️
@oski35 u 1- psikoloğa anlatamayacağım çok şey var 2- anlatsam bile beynimi sıfırlaması gerekiyor buda mümkün değil. Kendim bir şekilde yaşıyorum böyle konuştuğuma bakma demin de dedim iyi görünümlü hayatımın arkasında tek başıma yaşarım ne yaşayacaksam. Yani aktif bir hayatım var en azından benim için öyle. Psikolog da bundan fazlasını bana veremez zaten yapabileceği tek şey bu...
Bir önceki gün düşündüğün, takıldığın ve canını sıkan şeyin bir sonraki günde önemsiz olduğunu görünce geçti diyedeksin. İşte büyüdükçe geçen herşey bunlardan ibaret.