
Istemem abi kimseden kız mız...

Valla şimdiye kadar hiç kız istemeye gitmedik. Ben aldım uçak biletini gittim Ukrayna'ya yaptım nişanı, o geldi Türkiye'ye burada da nikahı kıydık. Şimdi çocuğumuz oldu. İlerde bir ara düğünü de yaparız heralde?
Artık kız isteme eskide kaldı dostum. Yok söz, yok nişan, yok çeyiz bilmemnesi... Geçelim bunları...
Ben bir şey sanmıyorum. Bu benim görüşüm. Hepsi adet anene adı altında para tuzağından başka bir şey değil. Önüne gelen bir yerden yaslamaya uğraşıyor. Adına da adetler diyorlar. Bak mesela sadece bugün bir düğün salonu gecelik 10.000 TL mi ne kirası. Ukrayna'da sadece 2000 $'a güle oynaya düğün yaparsın.
Türk gelenek ve göreneklerine göre evlilikler bu şekilde yapılıyor. Türkiye'de kız istemeden evlenicem diyorsan bekar hayatında mutluluklar :D
Evlendin diyelim senin kızında yarın birgün benzer durum yaşar bir bakmışsın kız eve gelmiyor. Bir haber alıyorsun ki evlenmiş gitmiş :D Ne isteyen var ne gören.
Brn ondan bajsetmiyorum, tabiki giderim kizin ailrsi ile tanisirim kaynasirim aile olurim, ama gidip iste ben kizinizi istiyorum beriyor musunuz falan demem yani, kizim gelir ben esim olarak bu adami tercih ettim der olay bitmistir.
Napak yani bu zamana kadar sürdürülmüş bir adeti sen saçma buldun diye yok mu edek?
Evet yok edin ben oyle istiyorum, bundan sonra iskoc adetlerine gore evlenecek herkes 😎
Hayir babasindan istemedigim icin kimse benimle evlenmiyor 😔
Taviz veremem hihh
Baciiiiiiiiim 🙂
Saçma değil!!! Aksine ne kadar da güzel gelenekleri yerine getirmek vs
Burcu bana kizdi 😔
Gelenekselci bir yapıya sahip olduğum için böyle genellemeler de ister-istemez kızabiliyorum
Canin sagolsun
Cevap
13Cevap
Konuş böyle büyük büyük.. o çikolata çiçek gelecek ben anlamam 🤔
Istemem muz muzdan önce çiçek cikolata isterim :/
@kitapkurduşirin bak bak bana ne dedi kirdi ponçik kalbimi
Vermiyorum kardeşimi
@kitapkurduşirin bana ne dedi baksana
Muzu gitsin maymuna versin
@kitapkurduşirin antep fistikli cikolata alirim sana 👍
Ona niye alıyorsun ki beni istemeye gelirken
Rusvet 🙂
Rusvetle isimiz yok o çiçek cikolata gelecek !
Kızı vermiyorum sen neyin rüşveti diyorsun başlık parası çiçek çikokata yok
@kitapkurduşirin 🙂🙂 aman yaaa
Büş bu pes etti gibi
@kitapkurduşirin o kayboldu yine 🙂
Burdayim burda pinti çıktı enişten eliz kalk gidelim bana bir isteme merasimini çok gördü :/
Hadi gidiyoz
@kitapkurduşirin tamam gidelim :/
Hayır , baba evinden çıkartırken davul bile döktürürm :) Harley davidson a bindirirm cadde de gezeriz. Oğlanda bizim kızda bizim hade adiyos derim bir de.
adam kızı yetiştirsin büyütsün yıllarca emek harcasın, kayın pedere saygıdan ailesine saygıdan tanışmaya gidersin delikanlı gibi dersin talibim , o babanın hakkıdır gidersin tanışırsın... gelenek olarak görmüyorum ben...
Saçma değil :D Sonuçta yeni bir gelecek kurmak için kızın ailesinden izin felan istiyorsun gerçi ben kendi yolumla izin alacağım kız isteme merasimlerini sevmem :D
hayır değil örf adet gelenek göreneğe sahip bir toplumuz
Buyuk konusma o bir mecburiyet degil artik adet geregi kahvesi Allah emri bunlar ani klasin diye yapiliyo bence
Merak ediyodum bir tek bu konu kalmıştı serzenişte bulunacağınız. Sünnettir böyle durumlar...
Fazla genişain herhalde Türk gelenekleri bunlar!
Ne alakasi var genislikle darlikla pardon?
Yaww he heee birseyle alakasi yokkkk ba ba ba
Sakin ol sampiyon 🙂
Ergenlik basa bela 🙂
Ya bidi bidi yapma uza
Ergen 🙂
Yaww he heee
mini mini bir kus donmustu pencereme konmustu 🙂🙂
Allah sana nasıl bir cene verdiyse bir susmadin
Sende de var aynisindan ama 😔
Sen bana laf söylüyorsun diye bana konuşma hakkı düşüyor!
Eee sende bana soyluyorsun 🤧🤧
Yaaa sabır
Ne yaaa cok ayip 😀
Istemeye gelsinler artik ula 😂
Capstekilerden sec iste, alt kisimdan ama 😂
Zevkine hayran oldum, minyon erkek severim falan yani 😂
O nasil bir gulmedir ya 🙄
Adam haklı beyler dağılın.
Beni bir sen anladin 🙂
Eksiyide yedim.
Seni kiskaniyorlar bosver
Yıl 2050'de ki düşüncelerinizden korkuyorum.
Gelenekler görenekler adetler
Bu tarz görüşlerin hepsine +1 , sahip çıkın geleneklerimize
Adet bunlar adet hepsinin zevki tadı ayrı..
Aile kızı değilse istemezsin tabi
Aile kizi ne y🙂 ev kedisi gibi mi yani
Insan kültürüyle örf ve adetleriyle vardır.
Saçmalık değil.. olması gereken bence...
Ne yapak tuttuğumuz götürelim mi 😅
Türk kızı almayacaksın o zaman
Saçma değil
Cok sacma.
Evet bana gore sacma diyorum zaten
Bu ne ya 😀
Sende olmamissin ama bak 😔🤧
Değil abi, katılmıyorum.
Babacığından istiyorsun
Toplumun dini kavramları böyle böyle yıkılıyor.
Ne alakasi var dinle imanla la, aksam namazi kac rekattir diye mi sorduk.
tabi saçma kaçmak lazım sene 2018 olmuş
Ne yapacaktı?
Erkek kiza evlenme teklif edecek, kiz kabul edecek, ailesiyle tanitiracak damat adayini, gidip evlenecekler.
kiz neden istenir anlayamiyorum :)
nolur iste abi
Değil
Sacma
Istemicem hayiiiir 🤧
Istemem ki zaten 😀 goruyorsunuz anlatmaya gerek yok mikemmeeel
Saçma değil.
saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar