Kız isteme olayı çok saçma değil mi?

Bu nedir ya? Kız mal mı da gidip ailesinden istiyorsun? Bir de babasına soruyorlar ha, anne ''verse'' de karar onun. Kız bir adamdan öbürünün malı haline geçiyor. Böyle anlamsız bir gelenek yok.

Tövbe tövbe ''Kızınızı almak istiyoruz'' sanki uhu almak istiyor
Kız isteme olayı çok saçma değil mi?
Cevapla