Mutlu bir ailede yaşamak nasıl bir his, hiç tadamadım da?

16 yaşındayken ben annemle babam boşandı ve kardeşlerimle ayrı kaldım. Tam 1 senede görüşemedim ve daha küçücüklerdi
Gördüğümde baya büyümüşlerdi. O zamanlarım çok kötüydü her gece ağlıyordum. Düşündükçe de ağlarım. Hala da..
Şükredin. Mutlu bir ailede olanlar..
Masıl bir his?
Mutlu bir ailede yaşamak nasıl bir his, hiç tadamadım da?
Cevapla