Güncellemeler
+1 yıl
Hayırlı Cumalar olsun 😊
çıldırmadan delilik, ölüm sessizliği derecesinde olmayan sakin bir yaşam tercihim..
Yorumun için teşekkürler abi 🙏🏻
Çılgın bir hayat isterdim her daim bir aksiyon 😃
😃😃Çok yaşayın efenim 😊😊
Cevap
1Cevap
sakin sanırım :)
Sakinlik dinginlik
Yorumunuz için teşekkürler 🙏🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar