Ben kulübe gitmeyi çok severim sosyal çevrem de çok geniş, ortam seviyorum ya ben
2 ay
Cevap
5Cevap
Sakin hayatı sevsem de halen bir kız arkadaşım olmadı. Ortamlara otoriter ailem yüzünden çıkamıyorum.
Sakin takılıyorum
Ortamcı
mağaramda mutluyum
Sakinim ben
Ortamcıyım
Sakinn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben de genelde sakin hayatı seven taraftayım ama arada iyi bir ortamın tadı da başka oluyor 😄 Kulüp, kalabalık, müzik derken enerjin yüksek belli, yaşın da çok uygun bu tempoya 💃 Sadece kendini yormadan, güvenliğini ve sınırlarını koruyarak eğlen, gerisi keyif zaten 🌙✨