Yalvarıyorum cevap verin. Çaresizim. Sizce ne yapayım?

Eşimle boşanma aşamasına geldik. Bir tanede kızımız var. Eltim sevindi boşanmama. Kendiside bunları yaşamış bir insan. Bu kadar vicdansız birisi. Tabi ki yuvamı yıkmadım, şu an iyiyiz eşimle. Eltimden igreniyorum. Biliyorum ki hep uğraşacak benimle, ben onunla muhattap olmak istemiyorum. Onu Allah'a havale ettim. Ne önerirsiniz bana? Ne yapayım?
Yalvarıyorum cevap verin. Çaresizim. Sizce ne yapayım?
Cevapla