Sizce hangisi doğrudur?
Psikolojik baskı cinayet değildir.
Psikolojik baskı bir cinayettir.
Kararsızım.
Bir fikrim yok.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Psikolojik baski ama. kime gore neye gore hangi konuya gore. bazi insanlar kirilgandir herseyi kafaya takar kiminin buyuk. olarak gordugu sorun kimine gore findik kabugudur. psikilojide konu konu evet bu genel kanidir su demek yanlis olur her olay her insanda farkli reaksiyon gosterir. bence intihar sebebi degildir. ve cinayettir diyemeyiz
Psikolojik baskı bir cinayettir. ölen bazı mühendislerimiz eşik altı sesler ile frekans le bu tarz yöntemler kullanılarak öldürülmüş intihara zorlanmıştır
Ne zaman?
Tamam
B şıkkı
Cevap
20Cevap
Kanka valla ben de çok psikolojik baskı görüyorum ve gerçekten bazen intihar etmek bile aklımdan geçiyor
Kıyamam lütfen sabırlı ol
buna mecbur kalmasa yapmazdı baskıdan ötesi var benceee
İntihar'ın bahanesi olmaz. Hiç kimse'nin hayatı güllük gülistanlık değil. Her psikolojik, fizyolojik ya da başka bir baskı gören intihar etmeye kalksaydı, yeryüzünde kimse kalmazdı. :/
Cinayettir. Hemde en acımasız olanı.
İntihar ettiği yerdemi? 😂😂😂Yoksa intihar ettiği havadami? ?😥😥😥😥 Bilemedim cinayeti intihar edenmi Yapmış😀😀😀😀😀😀 yoksam cinayetemi baskı yapmış?☺☺☺☺☺
Aslında cinayettir. Hiçbir şey yapmamakta aynı şekilde
Cinayet değil ama kötü bir şey.
İnsan iradesini kontrol edebilmeli
Bence bir cinayet ttir
Psikolojik baskı bence cinayettir
En büyük örneği askeriyededir
Cinayettir taa kendisidir emeğine sağlık
Psikolojik baskı bir cinayettir.
Cinayet denemez ama kötüdür.
Baskı gördüğüm için neden canıma kıyayım ki 😐😕
Cinayet değilse bile vicdan eksikliği olduğu kesin
Psikolojik baskı bir cinayettir.
İntihara itme diye bir suç var zaten
bunu neden sordun
Ankete katıldın mı 😀
Saçmalık
Banyo
Bilmiyorum
Sacmalik
Hiç biri
bir fikrim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar