Bir insan tanıdığı ya da hiç tanımadığı birine neden sataşır?

Evet hadi bu olayı analiz edelim. Kendisiyle uzaktan yakından alakası olmayan konuyu başkasıyla konuşurken aniden lafa dalıp bir insan neden sataşıp laf sokmaya çalışır? Hobi olarak mı? Kendini özgüvenli gösterme çabası mı? Sahip olmadığı şeylerin kıskançlığı mı? Siz bu tarz insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bir insan tanıdığı ya da hiç tanımadığı birine neden sataşır?
Cevapla