Hiç tanımadığınız biri ile dertleşmek neden iyi gelir?

Hepimizin içinden gelen anlık isteklerden biridir, hiç tanımadığımız biri ile dertleşmek. Kimi zaman bunu yapmak rahatlatır insanı. Çünkü sizi hiç tanımayan biridir karşınızdaki. Yani sizi yargılayamayacaktır. Fakat eleştiri yapabilecektir. Sizi, çevrenizdeki insanları tanımadan, olaylara farklı bir açıdan yaklaşacak ve dinleyecektir. Belki de en önemlisi de budur! İnsanlar, hiç bilmedikleri bir konuda daha iyi dinleyici olurlar. Çünkü bilinmezlik insanoğlunun her zaman ilgisini çeker.

GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR? DERTLEŞMEK İSTEYEN VAR MI?
Hiç tanımadığınız biri ile dertleşmek neden iyi gelir?
Hiç tanımadığınız biri ile dertleşmek neden iyi gelir?
Cevapla