
Bazı insanlar seni çok iyi anlıyor hemde çok iyi. Ama hep uzaktalar.

Bazı insanlar seni çok iyi anlıyor hemde çok iyi. Ama hep uzaktalar.
Eğer güveniyorsam arkadaşımsa uzun süredir da konuşuyorsak evet.. bunun için de çok samimi olmam lazım yoksa kimseyle dertleşmem.. tanımadığım biriyle hiç dertleşmem zaten
Geliyor ya
De mi? Kesinlikle, bende katılıyorum
Tanidigin bir insan ile dertlesebilmek cok nadirdir , sanaldan seni hic tanimayan biri ile dertlesmek ise cok rahat ve ozguven vericidir.
Cevap
5Cevap
Evet iyi geliyor çünkü seni tanımadığı için fazla eleştirmiyor
Fazla olmasada evet
Gelmez. Dert anlatmakla çözülmez.
Evet iyi gelebilir
Evet bir kaç kez denk geldim
Tanımadığım biriyle dertleşmek istemem
Bazen iyi geliyor
kalıcı birisi değilse manasız gelir
Hayır belki çok azı
bana iyi gelmiyor
Gelebilir
İyi gelebilir bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?