Bir insan hiç tanımadığı bir insan için neden üzülür?

Birisini tanımıyorsunuz bile fakat bulunduğu durum için üzülüyorsunuz, sizce bu normal mi neden bir insan tanımadığı bir insanın durumuna üzülür hatta duygulanır onun için hiç böyle durum yaşadınız mı başınıza geldi mi?
Aşırı vicdan mı başka bir şey mi?
Bir insan hiç tanımadığı bir insan için neden üzülür?
Cevapla