Elimden geleni yaptığım halde neden kimseye yaranamıyorum?

İster aile ortamı olsun, ister arkadaş ortamı olsun fark etmiyor. Kime ne yapsam yetmiyor, yaranamıyorum. Kendimi ve kendi isteklerimi ikinci plana attığım halde kimseyi mutlu edemiyorum. Yoruldum. 21 yaşımda bezdim her şeyden. Bir ömür nasıl geçecek böyle?
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdiye kadar gerek ailem, gerek arkadaş çevrem olsun bu bene alıştılar ya, artık değişmek imkansız gibi geliyor. Değişirsem yalnız kalırım diye korkuyorum.
Elimden geleni yaptığım halde neden kimseye yaranamıyorum?
Cevapla