Ankara Kurtuluş Parkında bankta yatan birisi olduğunu gördüm belki tanıyorlardır diye güvenliğe sordum. Güvenlik bana "biz nereden bilelim kardeşim? Yatma parkı burası, evsiz yurtsuz yatıyor. Aha şurada da bir yatan var" dedi. Sanki sokakta yatmak çok normalmiş gibi.. Utanmasa biz buranın bekçisimiyiz diyecekti. Ben de geçen gün, evimde ki tek teş iki eldiveni yanıma aldım.. İçerisine üç dal sigara koyarak, adamın yattını düşündüğüm banka bıraktım. Dün de adamın benim bıraktığım eldiveni giymiş olduğunu gördüm. Güvenlik gibileri yüzünden insanlardan soğuduğum için, bir şey sormaya çekinir oldum. Ya tam soğuyacağım, ya da onlar gibi olmadan devam edeceğim. Ama hangi yolu seçsem bilemiyorum. Çünkü bu güvenlik gibi mahlukatlar cidden moral bozuyor..
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel,
Sokakta yaşayan birisine nasıl bir yardımda bulundunuz? İnsanlar neden sokakta yaşar. ? Benim hikayeme baktınız mı?
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sokakta yaşayan birisine nasıl bir yardımda bulundunuz? İnsanlar neden sokakta yaşar. ? Benim hikayeme baktınız mı?
En İyi Cevaplar