
Bu tabi ki utanılacak bir şey değil sadece toplumda böyle bir algı var.

ben nasıl cocuk sahıbı olacagımın haberıne sevınıyorsam,
aynı sekılde torunlarını (belkıde ılk) kucaklarına alacaklarının haberınıde onlara duyurmak hak dıye dusunuyorum.
bunun utanılacak nesı var? bu vb goruslerı anlamıyorum. ınsanlar bu sekılde cogalıyor ve mutlu haberlerı paylasıyor. bundan daha guzel ve sevımlı bır haber olamaz ama yaaa ayıp ne allah askınaaa <3
Öyle bir algı yok ülkemizde. Eşimle birlikte söylerdik daha güzel olurdu ya da onlara bunu anlayabilecekleri birer hediye verirdik ve tepkilerini izlerdik çok heyecanlı :D
O mutluluktan söylemeye fırsat olmazki yanılmıyorsam eşimin yanından hiç ayrılmazdım diyebilirim bırak çatlasınlar. :)
lan ne çekinicek torun geliyor torun anında baklava çikolata dağıtılır el üstünde tutulur dünyallar onun olur ya
Cevap
30Cevap
Turk toplumunda boyle bir algi yok, belki bazi yorelerde.
Ben olsam onlara ufak hediye alip uzerine not yazardim. Tebrikler Anne/babaanne ve dede oluyorsunuz diye.
Utanmam gayet Sevinçly söylerim. Bence o an ailelerin aklına da aaaa bunlar nasıl seviştiler diye bir düşünce gelmez torun torba sahibi olmanın mutluluğunu düşünürler ayıp değil
Baba olacağımı öğrenirsem, aileyi bırak bütün semt 30 dk da öğrenir 😀 Ne cekinmesi 😀
E o zaman evlenincede çekinelim insanlar bunlar şey yapacak diye dusunecekler diye sacmalik guzel bir haber neden cekinilsinki
Ben babama hayatta söyleyemem anneme söylerim o da babama söyler zaten:D utanmak değil de çekinmek.
Hamile olmak ayıp değil sonuçta. Mutlu olur aileler bunu duyunca zaten.
Daha evlenmeden ben torun istiyorum diyen bir babam var. Varın siz düşünün.
Hayır bu mutluluk verecek sözleri çekinmeden söylerim :)
Adam manavcılığa adım atmış :D :D
Utanacak ne var? Onlar torun istiyoruz demeye çekinmiyor.
Sevişirken utanmayıp hamile kalınca söylemeye utanıyorsa bir insan garip karşılarım. Üstelik eşine. Mutluluk ile söylenmeli.
neden çekinicem havalara uçarlar dede anane oluyoruz diye
Niye cekineyim?
Sevgili olsa tamamda eşi olunca bir şey olmaz.
Bunda utanilacak ne var ki ya hamile olmak ayip bişey mi?
sonra adam ben kısırım demezmi :))
ben söylemem ki zamanla duyarlar zaten malum kadınlar fazla sır tutamazlar
Pat diye söylerim valla. Hatta tüm aileye yayarım.😅
Neden çekineyim ki. Sonuçta onlar da bizi yaptı. :D
önce anneme söylerim.. ayıp değilki normal bir durum. annemden sonra yavaş yavaş yayılır zaten
Babama direk söylemem anneme söylerim o söyler biz doguluyuz biraz ayıp kaçar
derim neden utanim ki sonuçta olacak bişey neden utanim
Şu fotoğraf çok hoşuma gitti, aynısını yapacağım😄
Utanılacak bir durum değil.
Utanılacak bir şey değil bu öyle bir algının da var olduğunu sanmıyorum
siz sanırım başka toplumda yaşıyorsunuz. çevremde hiç utana sıkıla bunu söyleyen görmüyorum.
Anneme söylerim o da babama söyler direk babama söylemem
Madem utanılacak bir şey neden kendileri de yapmış ki? Bana göre saçmalıktan başka bir şey değil bu durumdan utanmak!
Tohumu atarken çekinmemişsem bunda niye çekineyim
Böyle ayıp olduğunu ilk kez duyuyorum..
nesini utancam beya hatta şaka yaparak söylerim
Direkt pat diye söylerim 😂
bunda utanılacak bişey yok ki
"Baba ilk golü attım"
Hayır müjdelenecek bir haber bu
Pat diye söylerim toplumdaki algı beni bağlamaz
Muhacirlerde böyle saçma tabular yok iyi ki.
Söylerim canım mutlu olurlar :)
Yoo neden utanıcam çocuğumu taşıyorum
Bunda utanacak ne var ki. ?
Utancak ne var ya
Toplumdaki algı umrumda değil.
hayır mutlu bir şekilde söylerim
direk söylerim sevinirler
Türkse sorun olmaz ama Kürtlerde evet ayıp
Bunu sorman bile cok aci
Direk söylerim. Ne olacak. Ki
ay ben utanırım djdj
Söylemem
Cekinmem.
Hayır
hayır çekinmem..
hayır.
Çekinmem
#emre00
Hayır.
yo cekinmem
çekinmem
yook beaa
Çekinmem
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar