Kızlar hamile oldugunuzu ögrendiniz eşinize nasıl söylersiniz?

hiç düşünen var mı evlenince eşime söylederim hamile oldugumu falan diye? yoksa bir düşünün :) ?
Güncellemeler
+1 yıl
bir dakika bir soru daha aklıma geldi?
şimdi bir kadın hamile kalamıyorsa neden eşinden boşanmak ister.!
yani hastaysa? şahsen yeminliyim eşime asla vurmıcam dedim ama bir gün evlenince karşıma dikilip böyle bişey dese bilmiyorum naparım!!! herkezin çocugu olcak diye bişey varmı? artı belki allah bişey bekliyor? tedavi olmaya calışır ve ben de oda dua eder adak adarım olur bence çok böyle çiftler var? dua edip adaklar adayıp 10 yıl sonra anne baba olmuş? haksızmıyım deli olurum
Kızlar hamile oldugunuzu ögrendiniz eşinize nasıl söylersiniz?
Cevapla