Hastalığımı çok kafaya takıyorum bu geçmez mi?

Ben kas hastasıyım, ve bu sosyal hayatımı çok kısıtlıyor 20 dk ayakta durunca yoruluyorum, o yüzden ne gezebiliyorum ne de işe girebiliyorum. Gezsem eğlenemiyorum oturucak yer aramaktan, iş de özel sektör çok yoruyor o sıkıntı. Üniye gidiyorum derse girip çıkıyorum, öğrencilik hayatımı diğerleri gibi yaşayamıyorum, ders arası cafelere gidemiyorum. Okulun bahçesinde boş boş oturuyorum. Artık arkadaş da edinemiyorum, çünkü buluşsak ikidebir yorulduğum için onları da engelliyormuş gibi hissediyorum. Yemekten sonra şuraya gidelim diyorlar ben yorulurum diyorum anlayışla karşılıyorlar ama rahatsız oluyorum. Çünkü planları bana göre şekil değişiyor kendimi yük hissediyorum. O yüzden artık arkadaş edinmemeye karar verdim. 20 yaşında olup hayattan zevk alamamak beni çok üzüyor bu böyle mi devam edicek, çok kafaya takıyorum. Benim gibi olup bunu aşabilmiş varsa yardımcı olursa sevinirim..
Hastalığımı çok kafaya takıyorum bu geçmez mi?
Cevapla