Insanlar beni anlamıyor. Sizce sorun bende mi?

gün içinde kimse beni anlamıyor yanımdaki insanların konuştuklarını saçma yaptığı hareketleri aptalca buluyorum kimseyle konuşmak isytemiyoum..benimle konuşabilcek bana uyabilcek bir arkadaım bile yok..arkadaşlarımla konuşuyorum yine saçmalıyosun diyorlar anlamıyorum.dediklerimibile anlamıyolar..bu yüzden kendimi deers çalışmaya veriyorum test çözüyorum ama öylede çok ders çalışan birisi değilim..sizce sorun bende mi? bazen oluyor kendimi çok salak hissediyorum ?
Insanlar beni anlamıyor. Sizce sorun bende mi?
Cevapla