Kişiliğim oturmadı ne zaman ve nasıl oturur ?

22 yasında üniversite bitiricem hala kisiligim oturmadı. Hep baskalarını modelliyorum ve taklit ediyorum. Çocukken arkadasımın yazı stili hosuma gitmisti ve onu taklit ettim hala da öyle yazıyorum. İmzam yok, babamın imzasını taklit ettim.

Giyim tarzı olarak hep diğerlerini taklit ettim. Sigara içiyordu arkadasım ben de sigara içtim.

Bir arkadasım olaylar karsısında sert tutum sergiliyordu ben de öyle olmaya basladım.

En son takıldıgım çocuk çok rahat, ben de rahat olmaya basladım.

Ölene kadar kişiligim olmayacak mı benim ? Duygularım hiç yok.
Kişiliğim oturmadı ne zaman ve nasıl oturur ?
Cevapla