Bir ailenin kızını takmaması ve ezmesi?

Arkadaşlar biz 4 kişilik bir aileyiz. Ben varım, üni ye gidiyorum, küçük kardeşim var erkek ve aramızda 7,5 yaş var. Annemle babam sürekli onun üstünde duruyor, o kadar saygısız ki o da bana sürekli Emirler verme durumunda, küfür ediyor vs vs böyle şeyler. Ben bir gün bir dışarı çıkmak isteyeyim bir kahve içmeye daha oturduğum an annem 5-10 defa arıyor, napıyorsun, kiminlesin, çabuk gel. Sonra kardeşim arıyor şunları al kapa çeneni tarzı konuşmalar. Ben kötü ne yaptım ki diye düşünüyorum. Bu konuyu söyleyince de rahatız olduğumu gülüp geçiyorlar. Kimse bu kız incindi mi, onun da duyguları var mı diye sormuyor. Sürekli eziliyorum, ben de biraz duygusalım içime atıyorum atıyorum bugün de artık fazla geldi ağlamaya başladım o zaman da dalga geçiyorlar “hemen de ağlar şimdi” diye. Artık ne yapacağımı şaşırdım, saygısız veya eve gelmeyen bir tip de değilim sürekli evdeyim sözlerindeyim. Ne yapayım artık buraya yazdım çok böyle içim buruk?
Bir ailenin kızını takmaması ve ezmesi?
Cevapla