Meylia ve Neal, evlenmeye karar verdi. Meylia ve Neal da düğün için ayırdıkları parayı catering şirketlerine, çiçekçilere, müzisyenlere, içkilere ve pahalı kiralık arabalara harcamak yerine Tanzanya’ya gitmeye karar verdi. Tanzanya’da temsili küçük bir törenle evlenen çift daha sonra yetimhaneleri ziyaret etti, okullara gidip çocuklarla vakit geçirdi ve bağış yaptılar. Düğün sonrası bir parti yapmak yerine Matonyok Ebeveyn Vakfı’na çocuklar için okul malzemesi ve oyuncak yardımında bulundular ... Ne kadar duyarlı bir davranış ama kaç insan böyle bir şey yapar ki? Şaşaalı bir düğün yapıp hava atmak varken ihtiyaç sahibi insanlara kim yardım eder ki?
Evlendiğinizde düğün masrafları yerine Afrika’ya gidip yardımda bulunur muydunuz?
Banane abi Afrikadan? Tamam eyvallah insanlar açlıktan ölüyor üzülüyoruz ama herkesin kendi sorumlulukları olmalı. Bizim ülkemizde herşey günlük gülistanlıkmış gibi yöneticiler tutturmuş suriye derdininin peşinde. Amacınız ne sizin ya? Kendi ülkenize dönün bir bakın. herşey ateş pahası daha da boktan haller almaya başladı. Önce can, sonra canan diyip kapıyorum bu konuyu.
Bu cift kim bilmiyorum ama mutlu olmayi cok iyi bildikleri kesin 👏😊 onur duydum. Açıkçası cok isterim. Eşim diyeceğim kadına konusunu açarım muhakkak... kabul ederse ne mutlu.. darüşşafaka gibi eğitime önem veren kurumlara bağışta bulunuruz. Ki asıl düğün de benim için bu olur
Helal be işte mükemmel insanlar 👌👏👏👏. Ben zaten düğünleri çok saçma ve gereksiz yere para harcamak olarak düşünüyorum. Onun yerine balayı yapardım bu parayla dedim ama bu çok daha mükemmel bir düşünceymiş ama yurtdışına gitmek yerine sanırım önceligi krndi ülkeme verirdim diye düşünüyorum 🤔
ya yaptıkları çok güzel ama bu tarz duyarlar güzel olduğu kadar da gereksiz geliyor. Düğün de insanın hayatında çok önemli bişey yaşlanınca bir fotolara gelinlikli haliyle çıkarken bakmak ister insan. Mesela güzel düğün yapıp gelen paralarla yardımda bulunurum daha mantıklı
Böyle insanların var olması ne kadar güzel kim ön pilandaysa onu örnek alıyorlar hep , keşke bunun da örnek alıp aynı şeyi yapilabilse. ... Yaprıdım diye bilmem için evleneceğim kişiyle aynı fikirde olmam lazım Nedense evlilik için o kadar masrafı hep gereksiz bulmuşumdur
Çok güzel fikir durumu el veren var el vermeyen var ama bence o kadar şaşalı bir düğüne gerek yok yani zaten evlenirsem de sade birşey yaptırırım dünya da o kadar aç insan varken ve açlıktan ölen bir insan varken nasıl şaşalı düğünler yapıyorsunuz vicdanınız rahat bir şekilde?
Çok iyi yapmışlar gerçekten. Ben kesinlikle düğün yapmak istemiyorum aile yemeği gibi bir şey olabilir sadece anne baba ve 1. dereceden akrabalar teyze vs. ufak bir yemek o kadar. Gelinlik yerine de sade beyaz bir elbise gayet yeterli. Düğün için harcanacak tüm masrafla güzel bir balayı yapmayı tercih ederim. Bu çiftin yaptığını da çok beğendim belki de böyle bir şey de yapabilirim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yapmayı planladığım tam olara bu ama düğün yapmak istemediğimi kime söylesem hata yaptığımı, her zaman içimde kalacağını söylüyorlar. Düğün için tomarca para harcamak, insanlara bir şeyleri kanıtlamak ve gösteriş yapmaktan başka bir sey değil ve bu hiç biz zaman içimde kalmayacak.
benim öyle düğün masrafım olmadı, o yüzden ordan kısıp yardım yapabileceğim bir bütçe'de yok. ama çok kazanan bir sanatçı, futbolcu olsam elbette, önce ülkemden başlamak kaydı ile ihtiyaç sahiplerine yardımcı olmak isterdim.
Helal olsun onlara, çok güzel yapmışlar. Ben de düğün yapmak istemiyorum ama kız tarafı isterse ne yapacağım bilemem. Şimdiki düğünler hep harcama, gösteriş üzerine, bir de takı merasiminde kameranın kayda alması yok mu. :D
İlla bir harcamayı diğer tarafa aktarmaya ya da sadece özel zamanlarda yardımcı olmaya gerek yok ki. Uzaklara yardım eli uzatmaya da gerek yok dibimizde, yanıbaşımızda bu kadar muhtaç insan varken üstelik...
Bu konu hakkında düşünmüştüm geçenlerde , sade bir nikah aile arasında bir kutlama yaparım , düğün yapacağım para ile kimsesiz çocuklar ve hayvanlara yardım edip iyi bir balayına gitmek isterdim ama ailem buna izin vereceklerini hiç sanmıyorum.
zaten sadece aile arasi kücük bir kutlama istedigim icin bu süper bir fikir.. ama kendim vermeliyim onlarin o sevincini görmek icin.. en mutlu gününde etrafin mutlu insanlarla dolcak üstelik senin sayende mutlu olcaklar bundan güzel ne var
Şayet bir gün evlenirsem düğün müğün yapmam. Gereksiz gerginlik ve saçma masraflar 60-70 bin tl ile ya dünya turuma katkı sağlarım ya da ihtiyaç sahiplerine ya da...
Sevmediğin akrabaları oynatıp , pasta yedireceğine en güzelini yapmışlar. Evlenen için de sıkıntılı bir durum. Evlenirsem sade bir nikah sonrası , uzun bir balayı yapmak isterim.
Hayır düğünümu yaparim ve guvenebildigim bir yerden o insanlara balayi parasını gönderirim ayrıca kimse de böyle bişey yapmaz yaparım giderim tabi diyenin hiçbiri yapmaz
Ben bağış yapmazdım ama gezerdim o parayla zaten düğün çok da gerekli değil benim için ama o gelinliği giyicem :))
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hayalimde düğün yapmak yerine sade bir nikah yapmak ve düğün için ayrılan parayla Şehitlerimizin adlarının yaşatılması için kütüphane oluşturmak var. Nasip olursa bu hayalimi gerçekleştireceğim bir süre sonra... 🙏🇹🇷
Ya Türkiye o kadar evsiz insan varki bir afrika denildi çıktı ya bizim halkımıza neden yardım etmiyorsunuz? O kadar yardıma muhtacı olan insan varki iyilik yapmak istiyorsanız ilk önce kendi milletine kendi ülkene yardım yap!!!
Kendi vatanıma yararlı olurum. Düğün masrafları gereksiz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evlendüğüm kişi isterse böyle bişey yapardım bana göre düğün fuzili erkekler önemsemiyor ama kadınlar cok onem veriyor ama afrikaya vermezdim ülkemde fakir insanlar var onlara yardımcı olurdum
Hayır! o dünyanın en zengin ama fakir hayatı "yaşatılan" karakıtayı asırlardır sömüren p*çler yardım etsin aldıklarının 1000/1'ini verseler yeter o kıta'ya...
En İyi Cevaplar