Ailemi kaybetmekten çok korkuyorum nasıl aşabilirim?

Ortada hiçbir şey yokken kuruntu yapıp kendimi yiyorum yaşlılık sözü edildiği anda ağlamaya başlıyorum hemen onlara bir şey olacak sanıyorum ve babamın camiye gitmelerini bile yaşlılık psikolojisine mi girdi diye ona bağlıyorum çok zor durumdayım aşmak kurtulmak istiyorum bu düşünceden
Ailemi kaybetmekten çok korkuyorum nasıl aşabilirim?
Cevapla